Rapport från sjukstugan




Nu äntligen har Cattis kommit till någon form
av ro iallafall, stackarn !!!!
Det har varit en tuff dag för henne.
Hon kräks inte mer just nu, men hon har kramper i magen
och har ont i hela kroppen.
Hon dricker bra,  men att äta något är otänkbart.
2 salta pinnar och en zwieback är vad hon har fått i
sig sedan i morse. Men det är ju förståerligt, man vill inte
äta när man har maginfluensa, viktigaste är ju att hon dricker
och det gör hon bra. 

Jag är så ledsen för hennes skull att hon blev sjuk just på hennes
födelsedag.....det är väl typiskt vá ??
Stackarn !!!

Vill även passa på att önska Marcel
Gute Besserung = Krya på dig !!
Han är inte heller så kaxig just nu, stackarn !!!

Frågan är om jag klarar mig eller om jag ligger däckad härnäst ??
Naja, ingen mening att grubbla över det, nu ska jag sussa kudden
och samla nya krafter, de behövs.

Sov gott alla !!




Kommentarer
Postat av: Maj-Britt

Hej finns det ingen blåbärssoppa i Tyskland det är bra eller köp blåbär djuppfryst det är jättebra för magsjuka. Tusenkramar Marcel Cathrine och Pia. Nu måste du hålla dej frisk.Pia



Kramisar Maj-Britt


2010-03-17 @ 11:18:45

Postat av: Vindruvan

Cattis får blåbärssoppa här hemma, vi ser alltid till att det finns hemma, för magsjuka kommer oftast väldigt plötsligt.

Jag började känna mig lite konstig, men kanske att det bara är ren inbillning.

Både Cattis och Marcel börjar må lite bättre, men de är lite kraftlösa båda 2.


2010-03-17 @ 11:41:28


Skriv gärna något !

Vad kallas du för ?
Vill du vara ihågkommen ?

Lämna gärna din E-postadress ! (Jag håller den hemlig)


Har du en Blogg ?


Här kan du skriva vad du tycker och tänker !

Trackback
RSS 2.0