Jag säger bara...parkering :-/








......mmmmm.....ungefär så tänkte Tobbe igår....
....i efterhand undrar jag lite chockat OM han tänkte alls ????


Vi packar in oss i bilen för att åka och handla litegrann efter
att Tobbe slutade jobbet.
Det regnade som sagt och det var ganska kyligt i luften
(igen !!!...sommaren kom och gick....näevars....den har bara lite paus)
Oftast brukar inte Tobbe bryta mot ett invant beteende.....
MEN igår....
...vill egentligen inte bli påmind...
....igår bröt han nog mot det mesta !!!!

Eftersom det regnade igår så tänkte Tobbe att det vore bra
att parkera lite närmare ingången till affären.
Då behövde inte hans fru bli så blöt.
(OBS !! Jag hade INTE bett om det, jag kan faktiskt gå några
meter...även i regn !!!! )
Han tog sikte på en ledig plats bredvid ingången.
Men bilen fick inte plats, det var nämligen …..


.........Cykelparkering  
 

Chockad är bara förnamnet,
min man gör inte något som det här....
...han har ju full koll på allt....
åtminstonde har jag gått omkring och trott det....
...men nu är jag minst sagt osäker.

Jisses.....Blir en dyr historia det här....


Vår fina bil.............snyft..... 












Kommentarer
Postat av: Marianne

Ja du lillebror, välkommen i skaran. Hjärnsläpp kallas det och det blir bara värre med åren.


2010-05-27 @ 21:09:25

Postat av: Linda

Oj, oj, oj, det blir nog vi som får akta oss när ni kommer..... eller vad tycker du Tobbe!?


2010-05-28 @ 11:49:05

Postat av: Tobbe

hehe


2010-05-28 @ 13:10:03


Skriv gärna något !

Vad kallas du för ?
Vill du vara ihågkommen ?

Lämna gärna din E-postadress ! (Jag håller den hemlig)


Har du en Blogg ?


Här kan du skriva vad du tycker och tänker !

Trackback
RSS 2.0