Vad vore väl en bal på slottet.....


Det händer lite för mycket jobbiga saker omkring mig/oss
för tillfället....det till trots är det ändå viktigt att försöka må bra
i eländet, eller hur ??

Gårdagen var en riktigt må-bra-dag för mig....härligt !!
Måste ju tala om det för er så att ni inte tror att jag sitter
i garderoben och grinar hela dagarna. 
För det gör jag inte, försöker däremot komma underfund med
hur livets pussel ska läggas....OCH det tar lite tid.

Najaaa....
Till gårdagen....
Cattis och jag hade en underbar dag inne i city tillsammans.
Det är alltid roligt att shoppa, äta lunch och strosa runt på stan
tillsammans med min älskade dotter.
Du, Cattis, lyser upp mitt liv som solen själv ♥
Vad vore jag utan dig ???

 



...och Vad vore väl en bal på slottet ???
Suuuck....Alldeles underbar....
Men utan skor kommer man ingenstans så in på
GÖRTZ för att prova alla tänkbara balskor.




Tur att det finns expediter som är hjälpsamma
annars hade vi kanske varit kvar i skoaffären fortfarande  




Vi hittade balskor både till Cattis och mig.....
Puuuh !!!!
Skönt !!

Dessa skor kommer att sitta som en smäck på mig...
...(i 5 minuter) sen är jag trött i fötterna och orkar väl
inte ta ett steg till.
Jag är ju liksom inte van att stappla runt i sådana höghus.
Det blir intressant att se hur det kommer gå, jag får nog lov
att öva lite innan.
Fina är de i allafall, eller vad tycker du ??

Cattis chicka balskor avslöjas inte här och nu....hihihi....




Skorna köpta....
....smink och hårtermin för oss båda avklarat.
Kanske lite lunch skulle smaka gott när vi varit så "duktiga".





....Mmmmmm....



Vill passa på när jag ändå är inne här att önska er ALLA en
trevlig helg !!!

Tjingeling !




Kommentarer
Postat av: Cattis

I love you!!! du är den som lyser upp mitt liv...och den som är och den som alltid har varit där för mig i all bra och jobbiga stunder...!! TACK! :-*

och jag äääälskar att shoppa skor! =) synd bara att det är saa dyrt saa man har inte alltid raad med det roliga...


2010-05-22 @ 17:57:54

Postat av: Linda

Jaaa, ens egna barn kan verkligen lysa upp tillvaron! Dom får en att glömma eller åtminstonde förtränga allt elände för en stund. Tyvärr blir man påmind alldeles för ofta..... Den sista biten till livets pussel får man nog inte förräns man själv går till ro, så i dagens läge känns det som ett evigehetspussel som man får knåpa med ett tag. Hoppas eran helg varit bra. Min helg har varit blandad. Kram på er!!!


2010-05-23 @ 20:59:56


Skriv gärna något !

Vad kallas du för ?
Vill du vara ihågkommen ?

Lämna gärna din E-postadress ! (Jag håller den hemlig)


Har du en Blogg ?


Här kan du skriva vad du tycker och tänker !

Trackback
RSS 2.0