Carro är på tur...



Jaaaa, jag hinner inte fixa ena födelsedagskortet
förrän den nästa knackar på min uppmärksamhet.

Jag satt och fipplade ihop det här kortet inatt
och tänkte för mig själv....ahaaa....jag tar och
laddar upp det på FB innan jag går och nannar
kudden, då kommer jag ju vara först att gratulera
Carro, men NEJ där misstog jag mig minsann för det
fanns flera nattugglor som var i farten och som
dessutom var snabbare än jag...himlars.
Jag blev alltså inte först....men nästan....hihihi....
Najaaaaa.....inte så viktigt egentligen....


Det är iallafalll dags att fira Carro idag som sagt.
Du har hunnit med att samla på dig en del år sedan jag
träffade dig för allra första gången ute på Dalarö.
Tiden rullar lite fort kan man säga.


Hoppas att du blir uppvaktad av de nära och kära
hela dagen idag och att de passar upp på dig så du
kan luta dig tillbaka och bara njuta av din dag.


GRATTIS Carro    










önskar
Pia Tobbe & Cattis





Kommentarer
Postat av: Marianne

Stort Grattis från mig med.


2010-10-22 @ 09:45:56

Postat av: Maj-Britt

Grattis Min kära från Maj-Britt


2010-10-22 @ 10:00:46

Postat av: Caroline

Tack så jättemycket Pia, du är helt otrolig!

Jag hoppas verkligen jag kan luta mig tillbaka ikväll och att min käre man fixar maten. Det blir en lugn kväll med mamma, pappa och farmor som gäster.

Imorgon har Gustav Halloweendisco för att fira sin födelsedag. 16 stycken 6-åringar, jag undrar vad vi tänkte på?! Hjälp!!! Tur att vi kallat in förstärkning. Mormor och morfar passar Evelina och farmor och farfar hjälper oss att hålla ställningar på discot som ska vara på Forssells Smide.



Kram till dig och din familj


2010-10-22 @ 13:39:15

Postat av: Linda

Grattis Carro önskar Norrköping! Lycka till imorron!


2010-10-22 @ 16:18:27


Skriv gärna något !

Vad kallas du för ?
Vill du vara ihågkommen ?

Lämna gärna din E-postadress ! (Jag håller den hemlig)


Har du en Blogg ?


Här kan du skriva vad du tycker och tänker !

Trackback
RSS 2.0