Grattis


Jaaa... då var det dags att titta in här igen....

Min egen födelsedag försvann typ lika fort
som den kom, som tur var så hann jag med
att skaffa mig bra minnen som jag kan flasha upp
på näthinnan igen när jag vill känna glädje.


Idag är det en ny födelsedag som naturligtvis
också måste uppmärksammas.


Här kommer han......
.....vem ????

Jooooo, Emil i Lönneberga.....





....ääääh....nej jag menar förstås.....


....att det är....

GUSTAV
som fyller 6 år idag






STORT GRATTIS
till dig Gustav


Hoppas att din dag blir fylld med galna upptåg
skojiga presenter och mumsigt god tårta





Födelsedagkramarna kommer från
Pia Tobbe & Cattis





Kommentarer
Postat av: Gustav

Tack så mycket Pia! Jag fick ett jättesnyggt rött Nintendo DS spel imorse.



Mamma hälsar och säger att hon tycker att du är otrolig som kommer ihåg allas födelsedagar. Vi skickar försenada grattishälsningar till dig!



Kram från Gustav med familj


2010-10-18 @ 12:35:06

Postat av: Marianne

Megastor Melkerkram från mig och lilla odjuret.


2010-10-18 @ 13:34:03

Postat av: Linda

Grattis Gustav!!! Nu är väl inte du kontaktbar på ett tag, jag gissar att du lär sitta med näsan nertryckt i ditt nya spel......


2010-10-18 @ 18:02:43


Skriv gärna något !

Vad kallas du för ?
Vill du vara ihågkommen ?

Lämna gärna din E-postadress ! (Jag håller den hemlig)


Har du en Blogg ?


Här kan du skriva vad du tycker och tänker !

Trackback
RSS 2.0