So great.....








Jaaaaa.......du Cattis......
det har inte blivit många timmars sömn den här veckan inte....
.....och dessutom var det sömnbrist redan innan pga Uni studier.

Av 2 möjliga tentor skrivna denna veckan så har du klarat båda.
Vicken rivstart asså !
Med den disciplinen kan det inte bli annat än klarade tentor.
Så jag är ju inte direkt förvånad, däremot är jag oerhört stolt.

Det är ju bara att gratulera   .


Ena tentan var i Business and management
och den andra som hon skrev idag var i Matte och statistik.

Idag... nya böcker (biblar) köpta med fullspeckad
information endast på engelska så med andra ord
ingen ledighet här inte.
Cattis såg nämligen framför sig att hon hade en ledig helg nu,
men det kan hon glömma......
Universitetet är ingen semester där inte.


Vill passa på att önska en trevlig helg till er alla !





Kommentarer
Postat av: Marianne

Stort Grattis Cattis!


2010-10-29 @ 21:42:20

Postat av: Maj-Britt

Cattis grattis tur att det inte regnar här i Sverige så jag slipper gå på huvudet duvet en megastolt farmor du vet Cattis vad jag menar.



tusen grattis Cattis du vet vad jag menar.



Farmor


2010-10-30 @ 10:59:44

Postat av: Linda

GRATTIS CATTIS!!!


2010-10-30 @ 15:12:06

Postat av: Cattis

TACK :)

Ja nu är det bara att vänta paa betygen... och börja plugga inför nästa tentor om 8 veckor...

Ingen ledighet som sagt här inte...men jullovet blir 3 veckor laangt eftersom jag inte maaste skriva om de första tentorna :D

ha det saa bra

puss o kram


2010-10-30 @ 16:26:28

Postat av: Ritva

Hej!

Jag har hittat tillbaka, :D


2010-10-30 @ 17:58:30


Skriv gärna något !

Vad kallas du för ?
Vill du vara ihågkommen ?

Lämna gärna din E-postadress ! (Jag håller den hemlig)


Har du en Blogg ?


Här kan du skriva vad du tycker och tänker !

Trackback
RSS 2.0