Let's Dance



Har ju uppehåll just nu, men Druvan och jag tänkte väl att vi skulle sätta
oss i proffssätet när de börjar sändningarna senare.

Vi har nämligen börjat på en danskurs. Hur svårt kan det vara att svänga
om med sina lurviga.

Första dagen var en KATASTROF.
Huvet sade en sak medans armarna och bena gjorde ngt helt annat.
Dessutom började man svettas mitt i alltihopa också.

Nu fick jag ju förklaringen till det hela när jag besökte doktorn
och fick svar på mina prover.

En annan har ju gått och fått Borelia.
Det kan ju sätta sig på nervsystemet,
inte undra på att bena inte lydde huvet.

Har börjat behandling nu och det märktes direkt.
Andra lektionen gick som en dans,
he he he, fattar ni ?




Hepp




Kommentarer
Postat av: Marianne

Det skulle jag vilja se: Lillebror dansa!

Jättekul att ni gör något som är så roligt tillsammans.

Är det olika danser ni lär er eller bugg?


2010-09-20 @ 23:41:09

Postat av: Tobbe

Olika danser

cha-cha

vals

tango

rumba

diskofox

etc...



Hepp


2010-09-21 @ 09:31:05

Postat av: Maj-Britt

Bra det är aldrig för sent att börja lära gamla hundar sitta pappa och jag börja lära oss dansa när vi fyttade till Tierp och vi hade jätteroligt. Fortsätt ni. Ha det roligt.



Kram på er.



Maj-Britt


2010-09-21 @ 14:36:15

Postat av: Tobbe

Jaha,

det hade jag gloemt, jag trodde ni kunde dansa laangt innan dess.

Vad var det ni laerde er ?

Hepp


2010-09-21 @ 18:28:28


Skriv gärna något !

Vad kallas du för ?
Vill du vara ihågkommen ?

Lämna gärna din E-postadress ! (Jag håller den hemlig)


Har du en Blogg ?


Här kan du skriva vad du tycker och tänker !

Trackback
RSS 2.0