3:e Advent


image518


image519


Adventskramar till Er Alla från

/Vindruvan




Kommentarer
Postat av: Marianne

Hörde att du hade kakor på gång? Melker o jag är hemkomna efter en timmes promenad ner till kajen och kolla in blivande hemmet. Hade inte kameran med. Synd. För det lyste en lampa i taket i det som kommer att bli mitt kök/vardagsrum. Jag ska gå ut igen nu och köpa mig en lussebulle till adventsfikat. Det går ju inte att handla när Melker är med. Funderar på att köpa en stor axelremsväska som han kan gömma sig i. Men han skäller väl förstås och blir avslöjad.


2007-12-16 @ 15:55:00


Skriv gärna något !

Vad kallas du för ?
Vill du vara ihågkommen ?

Lämna gärna din E-postadress ! (Jag håller den hemlig)


Har du en Blogg ?


Här kan du skriva vad du tycker och tänker !

Trackback
RSS 2.0