Fikapaus

Jag tar en  image483 nu......

Har även beställt massage så jag orkar fortsätta med hemmets bestyr efteråt........

image484

image485

Du är också värd en fikapaus, hälsa din chef från mig!!!!!
Självklart behöver chefen också en paus.
Det är bara att hänga på vetja, men kanske inte alla på en gång, det vore dumt om Sverige (Världen) stannar pga att jag har uppmanat till fikapaus, det vill jag inte
ha på mitt samvete.
Så mina vänner ni får allt försöka dela upp er.

image486

Tjing tjing / Vindruvan






Kommentarer
Postat av: Ritva Hellberg

Jag har tagit många kaffepauser och sovpauser idag. Massagen får min man stå för ikväll. Han har massage utbildning från Axelssons. Rekommenderar att ni alla skickar er respektive till. Väl placerade pengar med bra utkast.
Orsak till ovanstående är en förkyld dottern. Jag begriper inte hur man kan bli så sömnig av att läsa barnböcker.Har dock kunnat även tömma tvättkorgen och strykt mentalt par skjortor. Jag är fortfarande mtt efter gårdagens julbord i restauranng Trattoria Romana i Gamla stan. Kan kommenderas.


2007-12-11 @ 15:11:38

Postat av: Marianne

Julmat så gott det låter... men jag får vänta till julafton. Kanske tjuvstartar jag med dopp i grytan kvällen före.
Ser fram emot att sova med min mätutrustning inatt. Sover aldrig så bra som då. Det måste vara något mentalt som gör att jag blir så fokuserad på att sova.
Går fortfarande inte att maila dig Pia. Kanske någon annan också kan försöka.
Min viktrapport kommer istället här: Det går neråt...1,8 kilo!!!


2007-12-11 @ 15:50:45

Postat av: Vindruvan

Massor med "Krya-på dig" kramar till Felicia!!!
Om vi nu ska hitta något positivt i att vara sjuk så är det bra att hon är förkyld nu och inte när ni ska åka till Thailand. Bra tajmat kan man säga! Se bara till att den övriga familjen inte blir smittad bara, men du Ritva har ju läkarkonster att ta till så det ordnar sig nog.

Ja julbord lät inte helt fel....mmmmm.....gott!

Till Marianne,
Wooooooow!!!!!
Snacka om nedgång!!!!
GRATTIS!!!!
Så ska det se ut!!!
Det märks alltså skillnad när du har stegmätaren på hela dagarna + att du har satt upp några mål med dig själv. BRA.....KUL!!!!
Jag däremot lyckas inte så bra.
Måste också börja mål tänka.
Min plan är att hoppa upp på cross-trainern ikväll och svettas lite eftersom det inte blev någon tisdags-gång i Wurmtal idag, Angelikas dotter är oxå sjuk.

Jag bad att Maj-Britt skulle maila mig, men jag har inte hört nå´t.

Kram / Vindruvan


2007-12-11 @ 16:32:07

Postat av: Marianne

Mamma är väl på bridgen idag.


2007-12-11 @ 17:01:19


Skriv gärna något !

Vad kallas du för ?
Vill du vara ihågkommen ?

Lämna gärna din E-postadress ! (Jag håller den hemlig)


Har du en Blogg ?


Här kan du skriva vad du tycker och tänker !

Trackback
RSS 2.0