Julefrid efterfrågas

image557

Kom just på att jag inte kan göra allting samtidigt.
Är just nu en riktig virr-höna.
Slå in julklapp, blåsa håret eller dammsuga????
Shit......jag vet inte.....det snurrar rätt rejält i bollen just nu.......
Kanske borde blåsa håret och gå ut en sväng och hämta luft.
Jag som har uppmanat Er där ute att inte stressa.......ähm........känns som om att jag inte direkt är någon god förebild just nu....Sorry!!

image558
Jaaaaaa, så är det!!

Julefrid!!!!!

(Har samlat ihop mina splittrade tankar och faktiskt blåst håret redan är nog bäst att jag går ut i det vackra vädret en stund nu annars får jag nog frispel och det kan vi vara utan)

Kram igen från Vindruvan





Kommentarer
Postat av: Maj-Britt

Hej alla Håll ni på med era stegräknare så mycket ni vill jag var hos min hjärt och lung gymnast och där stod det på väggen att när man är över 70 år är det bra om man går 400 meter om dagen är det plus och kan man öka det är det jättebra, så det så Många kramar från en 73 åring


2007-12-19 @ 10:20:07

Postat av: Marianne

Det låter lite. 400 steg räcker några gånger per dag fram och tillbaka mellan säng o toa. Om man inte tar himla långa steg. Så då är det bara att inse efter 70 är det hemtjänst och rullstol som är det normala. Hur blir det då med diskussionerna att man ska förskjuta pensionsåldern till närmare 70 år. Hur tar man sig då till jobbet. Får alla motorstyrd rullstol då? Är du säker på att du inte läst fel. En nolla för lite? För de flesta jag vet över 70 sköter sig själva och sina inköp.


2007-12-19 @ 11:09:34


Skriv gärna något !

Vad kallas du för ?
Vill du vara ihågkommen ?

Lämna gärna din E-postadress ! (Jag håller den hemlig)


Har du en Blogg ?


Här kan du skriva vad du tycker och tänker !

Trackback
RSS 2.0