Jullov

image566

Här kommer en kär hälsning till Er Alla från mig!

image563

Var rädda om varandra!!!


Jag tillåter mig själv att ta image564 nu, men det betyder inte att Ni behöver sluta att kommentera min blogg för det, näe då, Ni är alltid välkomna hit, natt som dag. För det kan vara möjligt att även jag tar mig tid att skriva några rader här ibland fast att jag har ledigt.


Jag önskar Er........

image565

.......och en mysig julledighet med Dina nära och kära.

Julkramar från Vindruvan





Kommentarer
Postat av: H,B,R,S o Fia

Om ni vill får ni gärna bo hos oss när ni kommer till Sverige gästsängarna står redo!


2007-12-19 @ 21:29:26

Postat av: Marianne

Vi kommer att sakna din blogg. Men vi ses ju sanrt IRL. Ser fram emot det.


2007-12-20 @ 08:37:44

Postat av: Marianne

Titta! Vad står det? HUR får man bort felstavningsprogrammet?


2007-12-20 @ 08:38:58

Postat av: Marianne

Jag är nog lite knäpp. Av gammal van så tittar jag in här titt som tätt för att se om det hänt nå´t. Trots att jag vet att det är holidaytime.
Vi får väl babbla desto mer på julafton.
Puss o kram


2007-12-21 @ 20:03:18

Postat av: Linda

Ja må ha otur att snubbla på målsnöret ibland men idag har jag haft turen att först av ALLA få träffa våran lilla "Druva", och jisses vilken pingla hon var. Den kroppen har legat i hårdträning kan jag lova. Bra Pia!!! Kände mig verkligen som en soffpotatis jämfört med dig. Julen med alla dess godsaker kan inte vara lätt att motstå, men det behöver du inte göra heller, istället skall du njuta av både god mat, släkt och vänner. Träna kan du göra när du kommer hem. Saknar dig redan här på bloggen, men vi ses ju live imorrn igen, och du Marianne, du och jag kan ju snacka lite här på bloggen för jag klickar också in mig här av gammal vana och i hopp om att något nytt har hänt. GOD JUL till er ALLA. Kram Linda.


2007-12-21 @ 22:44:53

Postat av: Cattis

mamma!! =)
hoer av dig jag saknar er redan...haha jag vet det aer lite konstigt, eftersom sverige nu inte ligger saa vaerst mycket laengre bort aen tyskland haer ifraan argentina sett....men det kaenns som att ni har aakt ivaeg fraan mig, nu naer ni aakte paa jullov!!
Fast det aer ju jag som har laemnat er egentligen:P
Ni skulle inte tro hur brun jag aer!! till och med i ansiktet, daer jag annars kanske blir roed, men inte mer... hehe vi var vid poolen idag foer naat annat KUNDE man bara inte goera, och gud, jag hoell paa att smaella av i solen, det kaenns som om man brinner...!! ;P gissa att jag kommer tycka att svenska och tyska sommrarna aer fjoesiga!!
Nu haaller jag paa att vaenta paa att min syrra ska bli klar i duschen, daa aer det min tur.
Kl 10 boerjar middagen och jag har laddat kameran saa att ni faar se maanga fina bal-bilder senare...
Vet ni vad? idag skrev jag in mig i skolan till naesta aar, och jag boerjade taenka lite...egentligen skulle jag faktiskt kunna gaa ut skolan haer, bara goera det sista aaret, vara med paa alla prov, faa betyg avsluta skolan. Det skulle betyda 2 aar mindre skola och jag skulle kunna boerja plugga haer i universitetet. Det spelar naemligen ingen roll vilka betyg du har, bara du har klarat aaret...Och saa stannar jag haer och allt aer mycket enklare...
Vad tycks om det? ;D
Fast daa aer det ju problemet med visat...jag faar nog gifta mig med en rik ranch-aegare som pappa brukar saega, saa att jag faar uppehaallstillstaand;)
Ha det saa braaa
GOD JUL
i love youuuuu
puss o kram!!!
Cnattis

2007-12-22 @ 00:16:36

Postat av: Marianne

Aldrig att du får stanna där heller. Då skulle vi ju längta ihjäl oss efter dig. Nää du ett år räcker mer än väl. Det håller säkert mamma och pappa med mig om.
Kram på dig och God Jul och God Jul till Dig också Linda. Ge druvan en kram från mig när du träffar henne.


2007-12-22 @ 00:29:26

Postat av: Vindruvan

Tjenixen allihopa!
Roligt att ni skriver här fast att jag inte är inne och gör inlägg, gulligt av er!!!!
Vill bara tala om att jag/vi lever.
Idag har vi haft ett jätte mysigt julfirande hos Cattis mormor o morfar. Nu är vi hemma hos min bror och hans familj och har det fortfarande jätte mysigt. Spelat spel och INTE tänkt på vikten alls....hehehe
Simon har druckit så mycket läsk att han snart kissar på sig.
Allihopa saknar dig jätte mycket Cattis.

Ha dé gött alla!
Kramisar Vindruvan


2007-12-23 @ 02:04:21


Skriv gärna något !

Vad kallas du för ?
Vill du vara ihågkommen ?

Lämna gärna din E-postadress ! (Jag håller den hemlig)


Har du en Blogg ?


Här kan du skriva vad du tycker och tänker !

Trackback
RSS 2.0