Listan

image393

Först och främst vill jag visa Er hur det kan se ut när jag gör mitt bästa att roa Er där ute, då blir jag liksom lite belönad genom att hamna på "mest aktiva listan".
Ju fler inlägg jag gör på en dag, ju enklare är det att hamna på "mest aktiva listan" och så var fallet igår kväll........förmodligen är det inte så längre.......
but who cares?????

image391

Jag är pa G med att föra in mina steg som jag började räkna i onsdags.
Ni har väl inte glömt att min utmaning till Er alla startar idag?
Sätt på Er era stegmätare och dokumentera hur mycket Ni rör på Er om dagarna, ganska intressant faktiskt.
LYCKA TILL!!!

Ha en bra dag / Vindruvan




Kommentarer
Postat av: Marianne

Jag upptäckte att min stegräknare sparar de senaste 7 dagarna vilket innebär att jag kan börja redan denna måndag med att skriva upp senaste veckans steg:34.667 steg vilket gör i genomsnitt 4.952 steg. Då har jag bara haft den när jag går ut. Från och med idag så har jag på den hela tiden utom när jag sover. Målet denna vecka: i genomsnitt 6.000 steg per dag.


2007-12-03 @ 10:09:41

Postat av: Vindruvan

Kämpa på Marianne!!!!
Jag tror att det är rätt onödigt att ha på sig räknaren när du sover så det slipper du, MEN den övriga tiden bör den vara igång så mycket det bara är möjligt.
Tillsammans är vi starka!!!!

/ Vindruvan


2007-12-03 @ 14:20:43


Skriv gärna något !

Vad kallas du för ?
Vill du vara ihågkommen ?

Lämna gärna din E-postadress ! (Jag håller den hemlig)


Har du en Blogg ?


Här kan du skriva vad du tycker och tänker !

Trackback
RSS 2.0