Make over

Halloj!

Angelika frågade mig en dag om jag hade lust att följa med på en sminkkurs en kväll i december månad.
image398
Ja, varför inte, tänkte jag. Eftersom jag inte är någon hejare på att sminka mig så kan det ju aldrig skada att få lite tips på vägen.
Mina smink kunskaper kan knappast bli värre utan snarare tvärtom, men risken när man går på sådana här tillställningar är ju att det kan bli en dyyyyyr historia.
Men vi får hoppas att de inte försöker pracka på oss en massa utan att de lär oss att sminka oss rätt, för det är det kursen är till för.
Så ikväll ska vi till Malu Wilz i Aachen för att snygga till oss lite.

Image
Bye bye, måste sticka nu!
Ha en trevlig kväll!
Det ska jag ha......hihihi.......

Kramar / Vindruvan






Kommentarer
Postat av: Marianne

Väntar med spänning på resultatet. För du tar väl ett foto och lägger ut?


2007-12-03 @ 22:03:58

Postat av: Marianne

Det var himla lång sminkkurs!!! Jag går o lägger mig nu....nä jag skojar jag har inte väntat sedan igår. Förstod att du var trött. Vem skulle inte vara trött efter dina maratonpromenader.


2007-12-04 @ 10:51:46

Postat av: Vindruvan

Hehehe......
Sminkkursen var jätte intressant och kul att ha varit med på. Dessvärre hann hon bara med att sminka två stycken tjejer under kvällens lopp och tyvärr tillhörde jag inte en av de lyckliga. Vi var säkert 20 stycken som var där.
Men jag hade kameran med utifall jag eller Angelika hade hamnat i heta stolen och blivit sminkade.

Kram Vindruvan


2007-12-04 @ 11:04:42


Skriv gärna något !

Vad kallas du för ?
Vill du vara ihågkommen ?

Lämna gärna din E-postadress ! (Jag håller den hemlig)


Har du en Blogg ?


Här kan du skriva vad du tycker och tänker !

Trackback
RSS 2.0