Megastolt

image504

Vill egentligen bara förmedla att jag känner mig mega stolt över min dotter som delar med sig av våra svenska traditioner i Argentina och att de nyfiket gärna tar emot och lär sig vad vi svenskar tycker är viktigt att fira.
Tänk gumman att du ställde dig och gjorde lussebullar under de knappa förhållanden som du har att leva efter där borta......image505
........och att du gjorde det så mysigt för dem i morse med alla levande ljus och Lucia uppträdande på webben.
Du är fantastisk!!!!

image506

Kramar från en mycket stolt Vindruva




Kommentarer
Postat av: Ritva Hellberg

Cathrine är verkligen duktig.
Jag har precis kommit hem från 6-åringarnas Lucia-firande. Min lilla tärna-tös sjöng så fint. Tänk vad tiden går. Nu är hon redan i skolan och går i Lucia tåg. Det hade jag aldrig vågat tänka för 6 år sedan. Tänk Pia nästa år kan ni hela familjen prata tillsammans om denna annorlunda Lucia dagen.


2007-12-13 @ 19:46:01

Postat av: Cattis

Tack mamma!!
Men vet du, jag goer det saa gaerna eftersom dt aer viktigt foer mig! Det aer naat jag har vuxit upp med, jag har traditionen inom mig, att fira lucia och svensk jul aer naat jag aelskar saa mycket!!! =) vi ska se till att laga naan typisk svensk julraett ocksaa paa julafton, det har min mamma lovat, foer hon aer jaette ineresserad av svenska traditioner, speciellt julen!! =)

2007-12-14 @ 23:41:22

Postat av: Vindruvan

Det är jättebra att du håller på traditionerna och roligt för din familj att kunna ta del av dem också.
Vad spännande, undrar vad det blir för julrätt som ni ska göra?
Lycka till !

Puss & Kram Mamma


2007-12-15 @ 07:42:14


Skriv gärna något !

Vad kallas du för ?
Vill du vara ihågkommen ?

Lämna gärna din E-postadress ! (Jag håller den hemlig)


Har du en Blogg ?


Här kan du skriva vad du tycker och tänker !

Trackback
RSS 2.0