Min morgon är upp & ner

Mina morgonrutiner blev lite omkullkastade i morse, vilket slutade med glas kross i vårat !!!!stengolv!!!! i vardagsrummet.
Det är för jäkligt, jag sitter på ena sidan bordet, råkar putta till glasljusstaken som står på fot på andra sidan bordet, för långt borta för att kunna fånga upp den...........och man vet att den kommer gå sönder långt innan glaskrosset i backen hörs. Skriker till även innan det krossas.......KROSS.......varefter jag gnyr och förbannar min klumpighet.
image409
Min dag har INTE börjat bra, undrar hur det kommer fortsätta?

Hoppas att din dag är av det bättre slaget, dela gärna med dig så kanske mitt humör vänds till det image410
också till slut.

Bye Bye / Vindruvan




Kommentarer

Skriv gärna något !

Vad kallas du för ?
Vill du vara ihågkommen ?

Lämna gärna din E-postadress ! (Jag håller den hemlig)


Har du en Blogg ?


Här kan du skriva vad du tycker och tänker !

Trackback
RSS 2.0