Promenad

image376

Kanske måste lägga in ett nytt inlägg här igen eller vad tycker Ni?
Har inte varit hemma något särskilt idag.

På förmiddagen packade vi ryggsäcken med lite smått och gott och for iväg ut för att vandra lite.
Efter en del klättrande kom jag upp till fotograferinspunkten.......

image375

..........det värsta var att jag skulle ta mig ner därifran oxå och det gick INTE så jättebra!!!!!
Bjuder även idag på min klumpighet......jaja.....så är det när man inte är så smidig, skratta inte!!!!!!

image377

Snygg rumpa vá??
Var inte avundssjuka över den, skaffe Er en egen vetja!!!!
Big is beautiful ;-)

Kramis / Vindruvan





Kommentarer
Postat av: Marianne

Men DEN är väl inte stor. Det syns att du gått ner i vikt på den översta bilden.


2007-12-01 @ 21:03:59


Skriv gärna något !

Vad kallas du för ?
Vill du vara ihågkommen ?

Lämna gärna din E-postadress ! (Jag håller den hemlig)


Har du en Blogg ?


Här kan du skriva vad du tycker och tänker !

Trackback
RSS 2.0