Reparerat stegen

Jag var tvingad att kliva på min cross-trainer alldeles för en stund sen eftersom min steg mätare visade katastrofala siffror på displayen. Nu har jag förbättrat det hela och jag känner mig nöjd med det.
Annars har jag varit inne hela dan, myst med glögg och lussebullar och sen suttit och pysslat med de sista julkorten. Gör man så aktiva saker.........ja då blir det inte mycket steg i mätaren.
Men som sagt det går alltid att reparera och det har jag gjort nu.

image389

image390

......for passing by!!!!

Love & Kisses / Vindruvan






Kommentarer
Postat av: Tobbe

Jaha,
det är därför som mina armhävningar är så lätta nu förtiden. Jag som trodde att jag blivit starkare.


2007-12-02 @ 22:05:13

Postat av: Marianne

Ja du Tobbe, du lägger väl på dig det som Pia går ner. Ni vet summan av lasterna är alltid konstant.


2007-12-03 @ 06:23:59


Skriv gärna något !

Vad kallas du för ?
Vill du vara ihågkommen ?

Lämna gärna din E-postadress ! (Jag håller den hemlig)


Har du en Blogg ?


Här kan du skriva vad du tycker och tänker !

Trackback
RSS 2.0