Shoppat

Är det någon mer än jag som har reflekterat över att jag är ute och går väldigt mycket?
Ja jag tänkte väl det, Ni tycker väl att jag är helt galen. Men det är jag inte, kanske lite hälsosam.....hihihi.....
Medans andra tar bilen eller bussen dit de ska så ser jag till att gå istället.
Det funkar faktiskt väldigt bra som terapi för mig för när jag är ute och går så längtar jag inte lika hjärtskärande efter Cattis som när jag är hemma mellan fyra väggar.
Idag gick jag från Würselen in till Aachen och väl där inne så shoppade jag runt lite. Lyckades få en julklapp köpt och det känns sköööööönt!!!!!


image420

Baksidan med allt gående är ju att jag är totalt slut på kvällen, men då kan jag lägga mig med gott samvete när jag vet att jag har varit nyttig mot minkropp.

Gå och lägga sig ja.......det är precis vad jag ska göra just nu, så jag orkar upp till min träning i morgon bitti.

image421

Tjingeling / Vindruvan





Kommentarer
Postat av: Angelicas Closet

Det är härligt att vara ute och gå!
=)

2007-12-05 @ 22:21:06

Postat av: Ritva Hellberg

Du går MYCKET tycker vår familj men tänk just allt det positiva du får: Förebygger demens, tycks alltid vara på gått humör (f u imorse)och kroppentycks bli slankare och slankare. Jag skulle också bli tokig om mitt barn vore på andra sidan jorden.
Kämpavidare.


2007-12-05 @ 22:53:04


Skriv gärna något !

Vad kallas du för ?
Vill du vara ihågkommen ?

Lämna gärna din E-postadress ! (Jag håller den hemlig)


Har du en Blogg ?


Här kan du skriva vad du tycker och tänker !

Trackback
RSS 2.0