Shoppat

image493

Javisst fick jag lite shoppat idag, en del julklappar blev färdiga så nu är det bara en enda kvar att fixa, härligt!!
Vi kvinnor är svaga för vissa saker när vi är i affärer, det ena är väskor och det andra är skor och gissa vad jag köpte?

Jo......

image494

Vad tycks?????

Jag gillade dem och känner mig elegant i dem.

Nu håller jag egentligen på att slå in julklappar, men mest verkar jag sitta här och knappra på tangentbordet istället
illa....illa....

image495

Inte lätt när man e´fast!!

Kram / Vindruvan




Kommentarer
Postat av: Marianne

Stiliga. Så nu kommer du att kunna stila med nya skor på julafton.
Har försökt maila dig idag också med lika uselt resultat som igår. Jag som har något att berätta.
Vi får se imorgon om det funkar.
Natti,natti.
Nu ska jag lägga mig och titta på Bones och dricka en kopp Utöte.
PS Har inte poppat än ikväll!!!


2007-12-12 @ 23:01:25

Postat av: Maj-Britt

PIA HAR DU LÄST MIN KOMMENTAR I FÖRRA BLOGGEN PUSS OCH KRAM


2007-12-12 @ 23:22:40

Postat av: Vindruvan

Hjälp vad nyfiken jag blir!!! Nu när du har något att berätta....spännande!!!!
Hopplöst att du inte kommer fram på min mail.
Vill inte gärna bekymra dig, men jag tror att felet kan ligga hos dig, din server eller din operatör. För att jag har fått mail från många andra personer nu och bl.a. kunde även din mamma skicka till mig igår.
Mycket konstigt är det i allafall.

Vá har du inte poppat!! Du är väl inte sjuk???? Hihihi....

Självklart läser jag ALLAS kommentarer, det är ju halva nöjet med den här bloggen så var inte orolig Maj-Britt, jag läser och försöker kommentera tillbaka. Men jag kan ju inte vara klistrad vid datorn alla timmar på dygnet det är svårt.

Kramis / Vindruvan


2007-12-13 @ 09:33:41


Skriv gärna något !

Vad kallas du för ?
Vill du vara ihågkommen ?

Lämna gärna din E-postadress ! (Jag håller den hemlig)


Har du en Blogg ?


Här kan du skriva vad du tycker och tänker !

Trackback
RSS 2.0