Viktigt med uppmuntran

Har Ni läst tidningen i morse?
Då upptäckte Ni säkert huvudrubiken....eller....?
Var Ni inte uppmärksamma på den så kan jag hjälpa Er lite på traven.....
Så här såg det ut.....

image430

......Ahaaa, vilken överraskning!
Det är fredag igen, tiden går fort hörrni!

Jag har något viktigt att förmedla idag när det är fredag och dessutom när det snart jul:
Hör här:

image432

Det är snart jul,
då är det tid till eftertanke.
Tid att tänka på sina kollegor
och tacka för gott samarbete.

Glöm inte,
 
att uppmuntra dina arbetskollegor
 
genom att då och då
 
klappa dem på axeln
 
som tack för det goda samarbetet
 
under året som gått.
 
 

I
I
I

I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
v

image431

Det är viktigt med uppmuntran, glöm inte det!!!!!

Tjingeling / Vindruvan






Kommentarer
Postat av: Cattis

VIERNES!!!
jaja fast foer mig aer det ju inte stor skillnad om det aer fredag eler maandag, jag har SOMMARLOV!! =D hehe ville para paapeka det lite...
har precis varit ute och joggat...det var riktigt skoent eftersom det inte var saa varmt aen och luften faktiskt kaendes ganska frisk och ren...fast bara tills jag hade boerjat springa, daa blev det kvavt igen :P men jag hoell i hela vaegen, 5x600m jogging och lika mycket gaang i snabb takt...jaja hoppas jag traenade av lite empanadas daer ;D
vi ses och hoers!!
Puss o kraaam
Cattis

2007-12-07 @ 13:15:03

Postat av: Cattis

snart aer det jul haer i vaart hus...

vi komma vi komma fraan pepparkakeland....

nu taaaaeeendas tuuuusen juuuuuleljuuus....

lalala hehe naer man inte har laatarna saa att man kan lyssna paa orginalen saa faar man ju improvisera lite...jaja jag staar for underhaallning i alla fall naer jag sitter haer och sjunger ;P

Last Christmas I gave you my heart but the very next day you gave it away...
This yaer to save me from taers, I'll give it to someone special...

And all I want for christmas is youuuu!!

2007-12-07 @ 13:19:42

Postat av: Vindruvan

åhhh vad härligt med underhållning, vad fint du sjunger!!!
Vill du att jag skickar lite jullåtar via MSN till dig?

Puss & Kram min skatt
Kramis mamma


2007-12-07 @ 13:29:44

Postat av: Cattis

jaaaaaaaa

2007-12-07 @ 14:35:59

Postat av: Ritva Hellberg

Lyklig du Cathrine. Vi får också snart värme och sol. Martin kommer att dyka massor och Jens ska ta sin certifikat. Hur är det med bad i Argentina??


2007-12-07 @ 21:54:31


Skriv gärna något !

Vad kallas du för ?
Vill du vara ihågkommen ?

Lämna gärna din E-postadress ! (Jag håller den hemlig)


Har du en Blogg ?


Här kan du skriva vad du tycker och tänker !

Trackback
RSS 2.0