Bra betyg

image249

Jag är vaken och uppe.......é Du ???
Egentligen ville jag inte gå upp idag.
Hade det så skönt i min säng.
Jag måste lovorda madrassen, den är gudomlig, snacka om att den tog hand om min kropp och framförallt ryggen inatt. Visserligen lite hård nu till en början, men den kommer att bli mjukare när man har legat i den lite mer.
Vad jag inte fixade riktigt det var tempur-kudden, men det är kanske en vanesak bara.
Jag vill ju ha en kudde att gosa runt med och det är
INTE denna kudde, detta är en ergonomisk bra kudde för nacke och rygg. Den ska få sig ett par chanser till, men funkar det inte så måste jag nog återga till min gamla kudde igen.

Nu kallar duschen på mig......


image250

Ha en bra dag!!!!!!

/ Vindruvan






Kommentarer
Postat av: Cattis

haha du kanske skulle prova med ett gossedjur att gossa med samtidigt som du anvaender din "ergonomiska (vad aer DET foer ord¿¿ naat bra i alla fall...:P) kudde foer nacke och rygg" hehe eller saa kommer jag hem saa kan du gossa med mig!!
Pussar och kram

2007-11-15 @ 14:17:55

Postat av: Vindruvan

åååhhhhhh det var det bästa jag hört på länge!!!!!
KOM HEM!!!!!!
Jag behöver gossa med dig och inte med den konstiga ergo...nå´nting kudden. Den gossar inte så gärna.


2007-11-15 @ 16:31:33

Postat av: Tobbe

Vad aer det foer fel med mig daa ?
Luktar jag illa eller ?


2007-11-15 @ 17:10:02

Postat av: Vindruvan

Men Tobban!!!!!
Det är inget fel på dig älsklingen min.
Kom så går vi och gosar ;-)
Love you!!!!!!

Din Druva


2007-11-15 @ 17:55:26


Skriv gärna något !

Vad kallas du för ?
Vill du vara ihågkommen ?

Lämna gärna din E-postadress ! (Jag håller den hemlig)


Har du en Blogg ?


Här kan du skriva vad du tycker och tänker !

Trackback
RSS 2.0