Det trodde Ni inte vá


image208

  Det trodde Ni inte vá att jag på en fredag eftermiddag kastar mig i spat för att simma, när man hellre kan inta en fredagsmys ställning i soffan?
Som sagt här vilar inga lata hundar idag heller.
Fort simmade jag dessutom, 1000 m på 30 minuter, dä Ni nu blev Ni allt lite imponerade, ja kanske inte Martin förstås som simmar flera gånger i veckan, men du vet det är skillnad på dig och dina muskler, Martin, och så lilla jag utan muskler som ska sprattla mig fram i vattnet.
Nu har jag ätit god mat och ska ta en härlig cappuccino innan
image209börjar.

Ha en trevlig fredagskväll!!!


Kram / Vindruvan







Kommentarer
Postat av: Marianne

Vill bara påminna dig om att du slängde dig i spat förra fredagen också. Fast det var en mindre pool. 1 km Pia, det skulle jag inte orka även om jag fick en vecka på mig!!! BRAVO.


2007-11-09 @ 20:07:32


Skriv gärna något !

Vad kallas du för ?
Vill du vara ihågkommen ?

Lämna gärna din E-postadress ! (Jag håller den hemlig)


Har du en Blogg ?


Här kan du skriva vad du tycker och tänker !

Trackback
RSS 2.0