Don´t step on it


Bilden talar för sig själv skulle jag vilja säga.
Kan ju tala om att jag har gjort precis som bilden säger idag, varför förstöra en hel vecka i onödan?
Och dessutom var  Risken överhängande att  vågen skulle garanterat ha fått sig en flygtur ut genom fönstret för att sedan landa på grannens bil. Ville inte ta den risken så jag lät helt enkelt bli att kliva upp på den idag.
Bättre lycka nästa gång.

image168



Tänkvärt för dagen:

"Om Du vill förbättra någonting i Ditt liv eller i världen är den första platsen att förändra på alltid inom Dig själv"


Så sant så sant........kanske borde ta med mig orden in i mitt inre och inse att den enda som kan ändra och påverka min vikt är JAG själv. Svårare än så är det ju inte.


Love you all / Druvan





Kommentarer

Skriv gärna något !

Vad kallas du för ?
Vill du vara ihågkommen ?

Lämna gärna din E-postadress ! (Jag håller den hemlig)


Har du en Blogg ?


Här kan du skriva vad du tycker och tänker !

Trackback
RSS 2.0