En liten Fredags-fräckis

image204


Så var det mannen och kvinnan som älskade med varandra, och plötsligt hör de ett ljud från hallen.
"Det är min man!", utbrister kvinnan bestört.
Mannen kastade sig ut genom fönstret, men hann inte få med sig sina kläder.
Han stod utanför huset bland buskarna en stund och funderade hur han skulle ta sig därifrån. Till råga på allt så började det regna också. Då kom det ett gäng joggare förbi så han hoppade in bland dem. Efter en stund frågar en av joggarna:
"Brukar du alltid jogga naken?"
Och mannen svarade att det gjorde han. Efter ett tag till så frågar joggaren igen:
"Brukar du alltid ha kondom på dig också?"
"Nej, bara när det regnar..."


image202


image205

/ Vindruvan





Kommentarer
Postat av: Cattis

hahahahahahahaaa ;D

2007-11-15 @ 13:37:33

Postat av: Vindruvan

Hehehe......du är "modig" du som enda person vågade skriva något till fräckisen. De andra verkade väldigt blyga och inte så frispråkiga.
Kändes nästan som om jag inte skulle våga göra några fräckisinlägg något mer. Men nu vet jag att jag kan det för min dotter har i allafall kul åt saken och det räcker gott och väl för min del

Ciao


2007-11-15 @ 14:27:36


Skriv gärna något !

Vad kallas du för ?
Vill du vara ihågkommen ?

Lämna gärna din E-postadress ! (Jag håller den hemlig)


Har du en Blogg ?


Här kan du skriva vad du tycker och tänker !

Trackback
RSS 2.0