Envis, ja, jag vet ;-)

Torsdag morgon = "Fit in den Tag"
Kan man inte missa.......
eller rättare sagt..........
VILL man inte missa.......
Envis som en åsna = JAG
image319
Stoppa i mig aspirin och iväg och träna.
image320
MEN hallå din galenpanna, du mår ju inte ens bra!!!
Nä jag vet, men jag ville inte missa min träning!!
Det funkade rätt bra med träningen, men jag tror jag landar i sängen nu.
Känner mig lite risig.

image324

Ses när jag orkar igen!

Kramisar till er Alla så länge!
/ Vindruvan


Under tiden kan Ni ju roa Er i berg o dalbanan tills vi ses igen.

image326

image325





Kommentarer
Postat av: Cattis

Hej Mamsen!!

Nae saa kan du ju inte goera!! gaa och traena aeven fast du inte alls maar bra...du vet vael att man ska gaa och VILA efter att man har tagit en aspirin och inte gaa och SPORTA...jaja ;P Men saa laenge du lovar att inte goera ett ENDASTE dugg i hushaallet idag utan taenker paa dig sjaelv och din kropp, saa ska jag inte tjata mer ;) Krya paa dig mamma!!!
Du fick mit mejl va? haha visst gick det fort, jag som brukar vara vaeldigt slarvig med att svara paa mejl...?

Vet du vad? Jag gloemde beraetta en sak som nog aer ganska viktig...: Julia beraettade foer mig att vaaran tennisfoerening staengs till naesta aar eftersom det inte har pengar och post-telekom tar oever allt, de koeper upp hallen och platserna men vill inte gaa ihop med vaaran klubb (det aer naanting som goer att de inte aer oeverens) och nu blir alla som spelar daer utan klubb och alla traenare utan arbete. Julia ska haalla utkik efter naat nytt, ni kanske ocksaa kan fraaga pa post-telekom hur det skulle vara om jag skulle spela daer, hur dyrt osv. eftersom det ju vore naera och bra till oss.
Men vad som aer viktigt: Har ni betalat naan raekning paa sista tiden medans jag var haer??? Foer ni vet ju hur det egentligen skulle bli, att ni betalar det haer aaret och jag spelar naesta aar utan at betala...Men naesta aar kommer klubben inte att finnas mer, saa ni borde nog INTE betala pengarna annars faar ni dem inte tillbaka.

Det var bara det
En stor stor Bamsekram!!!
Puss
Cattis

ps: Jag ringde till marcel, han blev jaette foervaanad och jaette glad =D

2007-11-22 @ 14:05:15

Postat av: Ritva Hellberg

Aja baja säger doktorn. Nu får du ligga och vila tills du mår MYCKET bättre.All typ nyttig dryck, frukt och skvallertidningar är tillåtna. Sedan ska Torbjörn pyssla om dig.
Sov gått för det är bästa medicinen.
Krya på dig!


2007-11-22 @ 18:46:11

Postat av: Ritva Hellberg

Glömde berätta att Martin och Jens finns på DN:s sportbilagans första sida i en stor bild efter Sveriges första mål. Fina pojkar (mina egna alltså).


2007-11-22 @ 18:58:11

Postat av: Caroline

Hejsan Pia!

Ville bara säga hej och hoppas att du inte är alltför sjuk. Det var länge sedan jag visade mig här, men jag tittar in hos dig varje dag. Tyvärr är livet så stressigt just nu att jag inte tar mig tid eller ork att skriva några rader.

Jag behöver nog oxå tänka lite mer på mig själv, men hur var det man gjorde? Jag är liksom så uppe i jobb, hämta/lämna på dagis, laga mat och diverse andra åtaganden, så jag kan nästan se mig själv irra runt ovanifrån. Trots detta så har jagfaktiskt denna vecka mått ganska så bra, det var länge sen jag kände mig så pigg. Kanske är det något gravidhormon som gör att jag känner mig ganska så harmonisk för tillfället.

Hoppas du inte blir alltför dålig, det är inte bra att träna när man börjar bli sjuk. Fy, på dig!

Kram Caroline


2007-11-22 @ 21:42:36

Postat av: Vindruvan

Hej Carro!
Det är jätteroligt att du överhuvudtaget tar dig tid att titta in här, det gör mig glad!! Jag förstår att tiden inte alltid räcker till att skriva något, men du skriver när din tid tillåter det.
Ja jag tror att du måste lära dig att tänka på dig själv oxå och varva ner i ditt tempo, tänk på att bebben i magen även påverkas av att du stressar.
Var rädd om dig och hälsa till familjen.

Kramis / Druvan


2007-11-23 @ 14:07:40


Skriv gärna något !

Vad kallas du för ?
Vill du vara ihågkommen ?

Lämna gärna din E-postadress ! (Jag håller den hemlig)


Har du en Blogg ?


Här kan du skriva vad du tycker och tänker !

Trackback
RSS 2.0