Få igång flåset

Tjenixen allihopa!!!!
Måste bara göra ett inlägg först innan duschen kallar:image292

Har precis avslutat ett litet träningspass, bara för att få igång flåset lite.
Det blev 20 minuter o 10 sekunder på cross-trainern och då kom jag 3,3 km.
Jag såg bara hägringar framför mig och jag kom liksom ingenvart egentligen, låter som ganska meningslöst.
Men det var inte ett dugg meningslöst för nu har jag rört på fläsket!!!
Därefter hamnade jag på träningsmattan och utövade en del jobbiga image291
Och nu kan man riktigt höra vattenstrålarna i duschen, för jag har precis hoppat in där, eller oxå inte jag sitter ju här fortfarande, jag är på G dit iallafall.

Hur har Ni det där ute i stugorna???
Allt väl????
Jag är pigg som en mört, mycket energi och lyckohormoner rusar runt i kroppen nu.
Tjohooo!!!!!

Ciao / Vindruvan





Kommentarer
Postat av: Anonym

HITTAR INTE VINTERSTÖVLARNA!!!!! Fyra par, puts väck. Har tittat i de tre garderoberna, under sängen... men näää!!! Nu tror jag att det spökar. Jag som ALDRIG brukar ställa undan vinterkläderna för jag vet aldrig var jag ska göra av dom när jag bor så trångt. Men tydligen har jag hittat nåt "smart" ställe, vart det nu skulle kunna vara? Måste hitta dom snart. Nu har det frusit på igen och jag höll på att dratta på rumpan ikväll igen när jag rastade Melker.


2007-11-19 @ 21:20:48

Postat av: Vindruvan

Oj då det här låter inte bra!!!
Jag tror att jag får lov att hoppa på flyget och komma hem och hjälpa dig att leta.
Är det ok?!?

/ Vindruvan


2007-11-19 @ 21:30:05

Postat av: Marianne

Du är hjärtligt välkommen. Säg tid, så hämtar jag dig.
Nu kom jag plötsligt på att jag har ett till litet källarförråd, en matkällare, där jag bland annat har mina julsaker. Det blir att leta sig in där imorgon. Det skulle väl vara typiskt mig: stövlarna i matkällaren. Tur att det inte var kylskåpet.


2007-11-19 @ 22:25:15

Postat av: Vindruvan

Har du hittat stövlarna i kylskåpet nu....ehh...jag menar i matkällaren menar jag, hihihi, du står för underhållningen i allafall.
Du kanske har ställt undan dem i en kartong ute på Dalarö?!?
Näe det lutar nog åt att jag får komma och hjälpa dig leta.

Kramis / Druvan


2007-11-20 @ 10:33:40

Postat av: Ritva Hellberg

Marianne! Om du börjar hitta dina stövlar i kylskåpet ska du kontakta mig för en liten minnesutredning...


2007-11-20 @ 15:00:04


Skriv gärna något !

Vad kallas du för ?
Vill du vara ihågkommen ?

Lämna gärna din E-postadress ! (Jag håller den hemlig)


Har du en Blogg ?


Här kan du skriva vad du tycker och tänker !

Trackback
RSS 2.0