Filmtajm o popcorn

Nu blir dé

image218
  
OCH

image219

Bye bye

/ Vindruvan





Kommentarer
Postat av: Marianne

Hej igen. Nu var jag med om samma sak som mamma häromdagen att jag skrev massor som sedan försvann.
Min dator är död. Hittar inte hårddisken och inga backupper har jag mer än på bokföring minus en månad. Allt är borta, foton,mailadresser, alla länkar jag har lagt upp, mina offerter och annat jag arbetat med sedan företagsstarten. Illa. Min underbara Jens höll på hela lördagskvällen och nu är datorn hos honom.
Få se om han kan rädda något. Har en liten lånedator nu.


2007-11-11 @ 09:50:28


Skriv gärna något !

Vad kallas du för ?
Vill du vara ihågkommen ?

Lämna gärna din E-postadress ! (Jag håller den hemlig)


Har du en Blogg ?


Här kan du skriva vad du tycker och tänker !

Trackback
RSS 2.0