"Fit in den Tag"

image192


Jag har kämpat och svettat på mitt träningspass nu på morgonen.
Här vilar minsann inga lata hundar.
Måste erkänna att det var riktigt ansträngande för alla ben muskler, lår som vader att jobba med therabandet i alla möjliga och omöjliga positioner.

image193


Hon som håller i kursen menade på att en del gör si en del gör så under övningarnas gång medans en del gör ingenting alls........Det utbröt allmänt skratt i lokalen!!!!
Jag tillhörde inte kategorin "göra ingenting alls" - för i såfall måste man nog ställa sig frågan: Varför medverkar jag överhuvudtaget?
Nej nej jag kämpade tills sista svettdroppen.
Jobbigt, självklart, men nu känns det toppen!
"Fit in den Tag" Som kursen heter och precis så känns det.

image191

Hopp in i duschen och fräscha till doften är min rekommendation för min egen del just nu.

Vi ses säkert under dan, eller?

Kram / Vindruvan





Kommentarer
Postat av: Marianne

SÅÅÅ flitig du är. Jag är bra flitig bakom ratten. Har jag inte ont i fötterna, så har jag ont i knät eller så är jag trött.
Inte så konstigt med tanke på att jag precis kommit på att mitt frukostägg ligger kvar i kastrullen i köket. Har alltså inte ätit något än idag! Är det konstigt att jag har problem med vikten, kanske. Kroppen står ju på svält!! Så när jag äter så skriker fettcellerna och lagrar ALLT för svälttiden.


2007-11-08 @ 14:47:58

Postat av: Vindruvan

Men MARIANNE!!!
Nu blir jag både arg och orolig...SKÄRPNING alltså.
Du måste ju ta hand om kroppen på rätt sätt annars får du inget vettigt resultat på vågen. Äta bör man annars dör man.......och ja ja jag vet.......äter gör man och ändå dör man.....visst det är ju också sant, men viktigt är att vara snäll mot kroppen och inte utsätta den för svält, den viktnedgången är inte sund alls.
Ok, lova mig att du skärper till dig NU!!
Så bråttom och tankspridd får inte ens du vara.

Ta hand om dig!
Din vän / Vindruvan


2007-11-08 @ 15:07:38

Postat av: Maj-Britt

OH"""""så roligt att läsa bloggen i går när jag skrev så kom bara hälften med Jag talade om att mina dagar inte är så långa som era dagen börjar vid 10 tiden och slutar vid 19 tiden du förstår jag hinner inte så mycket, Puss och kramPia från Svärmor


2007-11-08 @ 15:33:10


Skriv gärna något !

Vad kallas du för ?
Vill du vara ihågkommen ?

Lämna gärna din E-postadress ! (Jag håller den hemlig)


Har du en Blogg ?


Här kan du skriva vad du tycker och tänker !

Trackback
RSS 2.0