Flic Flac

Hello!

Igår kväll var Tobbe & Jag på cirkus och det var inte vilken cirkus som helst!!
Jag säger bara adrenalinet flödade, handflatorna svettades, nerv-kittlande, ögonen trillade ur skallen på oss och thriller-feelingen var ett faktum. Inget för de som har svaga nerver alltså, så egentligen är det ett under att jag överlevde.
Flic-Flac-No Limits: Den röda tråden i allt var "No Limits" och till o med tältet var i särklass ett av de största portabla tälten som finns: 100 meter långt och 46 meter brett
Mycket av show-numrerna innehöll eld, vatten, rockig sound, action, akrobatik, high speed med motorcyklar och bilar, stunts och inget skyddsnät!!!!!
Wooooooooow!!!!!!!
Bara att gå på toan var en ren upplevelse där.......hmmmm........fråga Tobbe......han har svar på den frågan.......själv var jag aldrig in, men ångrar mig lite i efterhand, hade kanske varit underhållande även för mig, vem vet?....hihihi.....
Det var inte sista gången vi gick dit, den här circusen återkommer titt som tätt till Aachen så det lär bli fler besök, det lovar jag.

image140


image138
       
image141


image142

Föreställningen är värd varje krona!!!!!

Bye Bye / Vindruvan







Kommentarer

Skriv gärna något !

Vad kallas du för ?
Vill du vara ihågkommen ?

Lämna gärna din E-postadress ! (Jag håller den hemlig)


Har du en Blogg ?


Här kan du skriva vad du tycker och tänker !

Trackback
RSS 2.0