Frustrerad

image206


Känner mig lite lätt frustrerad.
Då jag började att röja i röran här hemma i morse så insåg jag inte att det hela skulle ta sån fruktansvärt lång tid.
Jag tycker allting ser lika rörigt ut nu som när jag började.
Fast det är ju inte riktigt sant förstås eftersom jag har faktiskt fått undan en del, men långt ifrån allt, jag antar att det har med att göra att den stora garderobens alla delar fortfarande står och tar plats i varje rum.
Nää, jag måste väl fortsätta då, fast att det tar emot.

Ha dé

Kram / Druvan





Kommentarer
Postat av: Tobbe

Antar att det är ingen ide att jag kommer hem ännu om du inte är klar.


2007-11-09 @ 16:05:19

Postat av: Vindruvan

Jo jo kom nu vi ska ju iväg och simma!!!!!!!!
Vi lämnar skeppet för en stund så får det sjunka bäst det vill.....hihihi

Kramis din fru


2007-11-09 @ 16:07:04


Skriv gärna något !

Vad kallas du för ?
Vill du vara ihågkommen ?

Lämna gärna din E-postadress ! (Jag håller den hemlig)


Har du en Blogg ?


Här kan du skriva vad du tycker och tänker !

Trackback
RSS 2.0