Har lärt mig knepet...

image286


I morse kom jag på knepet hur jag skulle lyckas med min vägning och så här såg det ut.........

image284

...........måste säga att det var rätt smart tänkt av mig.....hehehe.....
Så nu känns allting positivt igen image287
Visserligen har jag inte gjort något mega stort skutt ner på vågen, men jag har gått ner och det har lönat sig denna veckan att strama åt tyglarna lite.

image285

Då är det bara för mig att hålla i tyglarna  så här stramt så finns det nog en strimma ljus i horisonten i allafall.

Hörrni....det är redan måndag morgon igen, gick inte helgen lite väl fort den här gången?????
Vad gjorde Ni för något spännande i helgen???

Hoppas att Eran vecka blir så som Ni har planerat.
Min vecka kommer bli stram med mycket motion på schemat,
om jag själv får bestämma ;-)
Men oftast är det min rygg som har kommandot och då har jag inte jätte mycket att säga till om.
Ja ja så´nt e´livet!
Bye Bye!!!

Kramizar / Vindruvan





Kommentarer
Postat av: Marianne

Det där knepet får du lära mig när vi ses. Men jag tror att jag är för ovig.
Har nu varit nere i källaren och röjt. Men inga vinterstövlar! Var är dom? Tur att man gillar pussel. För det är som ett pussel att få plats med allt igen. Det måste stuvas på rätt sätt.


2007-11-19 @ 13:21:45

Postat av: Vindruvan

Woow, vad duktig du är med röjningsarbetet, Men var sjutton har stövlarna gått iväg nånstans???
Skönt att du tittade förbi, jag undrade lite var du höll hus. Inte för att du inte hade hunnit skriva här på bloggen utan mer för att du inte skrev svarsmailet tillbaka på mailen som vi brukar göra varje måndag.....då undrade jag lite var du var, men nu vet jag....hihihi....nu kan jag vara lugn igen!!

Kramiz / Druvan


2007-11-19 @ 14:08:03

Postat av: Ritva Hellberg

Jag var tidigt imorse och tittade in. Antar att du gjorde dina övningar med vågen. Min dottern började morgonen med att kräkas upp sin morgongröt. Sedan blev det inget mer. Så vi har haft en bra dag hemma. Jag har röjt massor och nu är det plockad så där 2 timmar tills alla med Y-kromosomet kommer hem. Fast lite bidrar Felicia också till att det finns grejer överallt. Imorgon bär det sig till jobbet som vanligt.
Idag misslyckade jag med min mentala strykningen. Skjortorna var starkare än jag.


2007-11-19 @ 15:24:57


Skriv gärna något !

Vad kallas du för ?
Vill du vara ihågkommen ?

Lämna gärna din E-postadress ! (Jag håller den hemlig)


Har du en Blogg ?


Här kan du skriva vad du tycker och tänker !

Trackback
RSS 2.0