Har precis tränat

image358

Jäpp du har så rätt Marianne.
Jag har varit iväg till min kurs nu på morgonen " Fit in den Tag" och mitt leende är så här stort image355
Skönt att känna att kroppen är tillbaka i rätt fokus igen, härligt!!!

Idag arbetade vi mycket med en aerobic boll och det var ett bra redskap att göra sina sit-ups övningar med, inte dumt alls.

image356

Stegmätaren är på, men det blir inte många steg gjorda när jag sitter här vid datorn och ugglar.
Var tvungen att vila lite med en kopp te efter träningspasset och därefter väntar duschen.

image357

Vad står på din agenda idag??

Ha en härlig dag!!!!

Kram / Vindruvan





Kommentarer

Skriv gärna något !

Vad kallas du för ?
Vill du vara ihågkommen ?

Lämna gärna din E-postadress ! (Jag håller den hemlig)


Har du en Blogg ?


Här kan du skriva vad du tycker och tänker !

Trackback
RSS 2.0