Hur ska jag lyckas?

I´m gonna kill You!

image236

Som Ni vet vägde jag mig inte förra veckan, VILLE helt enkelt inte.
I morse klev jag upp på den där förbaskade vågen...och vad visar den?
100 gr ner på 2 veckor, näe jag ger upp snart, det är ju inte undra på att man blir höstdeppig.
Denna veckan måste jag ta i med hårdhandskarna mot mig själv inte inta något onödigt, så ska vi se om vågen är vän med mig på måndag.
Är den inte vän med mig ja då lägger jag ner!

Frustrerad, jaa vad trodde du.


Nya friska tag.........Ge inte upp Druvan.......Det här fixar Du!!!!!!!


Dagens ord p
å vägen:


image237

Hoppas Du far en rolig vecka

Kram / Vindruvan




Kommentarer
Postat av: Maj-Britt

H ej ingen fara du håller på att få muskler det får man alltid i början när man tränar så hårt som du. Muskler väger mycket. Sedan kommer fettcellerna att dala och vikten också.


2007-11-12 @ 13:48:30

Postat av: Maj-Britt

Hej allt kom inte med. ge inte upp Pia Kram Svärmor


2007-11-12 @ 13:50:52

Postat av: Marianne

Hej där!
Nu är jag tillbaks med en lånedator. Jens lyckades hämta alla filer från hårddisken. Yippie. Han är det bästa som finns.

Pia mät dig istället för väg dig. Så ska du få se på resultat.


2007-11-12 @ 20:09:44

Postat av: Maj-Britt

Knack,knack vm där bara jag var har du tagit vägen är orolig eller har du gjort som jag.
I fredags lade jag mej kl20.00 och sov i ett streck till kl1100 på söndagen men var ändå trött. i dag är det bridge så då måste jag vara pigg. Kram Maj-Britt


2007-11-13 @ 10:24:10

Postat av: Linda

Kära syster. Bättre 100 gram ner än 100 gram upp!!! Eller hur!!! Muskler väger dessutom mer än fett. Ge inte upp, du är stark. Tänker mycket o ALLTID på dig. Kram Linda.


2007-11-13 @ 10:26:46

Postat av: Vindruvan

Härligt att känna sig saknad....Tack!!!
Jag är här igen!

Javisst är det bättre med ner än upp på vågen, men när det går så vansinnigt långsamt är det lätt att tappa motivationen, men jag ska försöka hänga kvar. Har tänkt att jag ska lyckas en dag, men den dagen får jag visst ha tålamod att vänta på.

Bye bye
/ Vindruvan


2007-11-13 @ 10:50:45

Postat av: Marianne

Hallå där. Du har lyckats med viktnedgången. Om jag inte tar fel så sa du att du gått ner 8 kilo i år. Det är 80 hekto! Det du! Och vad var det jag sa att i genomsnitt 0,3 hekto i veckan är kanon. Det blir 27 veckor som du haft exemplarisk viktnedgång. Och hur många veckor har det gått i år? 45! Så majoriteten av årets veckor har varit toppen för dig. Glöm inte att du varit på solsemester, på semester i Sverige samt haft lite andra veckor fyllda av stress och kanske lite nedstämdhet som gjort att du inte orkat tänka på vad som hamnar i munnen. Hur många veckor har det tagit att lägga på sig dessa kilo? Summan av detta resonemang är: DU HAR HAFT ETT TOPPENÅR!


2007-11-13 @ 11:36:49

Postat av: Vindruvan

Härligt att höra att du inte sitter och sover, Marianne....heheh....du gick igång i 120 direkt.
Ja ja ja jag måste lära mig att ta in i min trånga hjärna att jag måste vara nöjd med vad jag redan har presterat, men det är lite svårt när man vill så mycket mer.
Du vet vad jag menar Marianne, vi sitter i samma båt och ror, men med stöttning och pushning så tappar man inte taget så lätt....tror jag.

Kramisar Pia


2007-11-13 @ 11:48:29


Skriv gärna något !

Vad kallas du för ?
Vill du vara ihågkommen ?

Lämna gärna din E-postadress ! (Jag håller den hemlig)


Har du en Blogg ?


Här kan du skriva vad du tycker och tänker !

Trackback
RSS 2.0