Innan anfallet är över

Energin flödar efter min träning idag och då är det viktigt att ta vara på den innan anfallet har gått över. Håller som bäst på att ta hand om tvätten, antingen image194jag eller oxå står jag och

 image195

Roligare än så har jag inte här hemma idag.
Men som tur var ringde Mari och bubblade lite mitt på dan så det blev lite rolig omväxling i mitt kämpande att finna någon ordning i tvättberget.

Har Du gjort något intressant idag??

Hoppas Du har en lite mer spännande dag än vad jag har!

Vi hörs / Vindruvan





Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad har jag gjort idag? Jo jag har bakat bountykakan den är ju JÄTTEGOD!!. Var på jobbet en sväng på en data utbildning. Handlade på vägen hem. Är inne på tvättmaskin nummer två Kycklinggrytan står på spisen och väntar på att resten av familjen ska komma hem förhoppningsvis hungriga och inte bara sugna på kaffe o bountykaka. Ha det så bra jag kollar din blogg dagligen/Biggan.


2007-11-08 @ 15:48:53

Postat av: Marianne

Ja, ja, jag vet...Men jag glömmer. Har i alla fall varit till Sollentuna ett par timmar och avlämnat min faktura. Mailat lite med min nya kund från Colombia. Hon har problem med en av sina kunder i Spanien som inte förstår vårt system med enskild firma. Bra träning för min engelska. Hon kan nämligen ingen svenska. Är nu slut i huvudet. Men ska försöka ta mig i kragen och åka ner till kontorsgrossisten en bit bort. Behöver lite material och måste flytta på bilen. Städdag/plogdag imorgon på gatan här utanför. Hoppas på garageplats på nya stället, men det blir lottning av platserna. Dyrt men skönt. Alla mina nya intäkter kommer att försvinna till garagehyran. Det är urk-väder här. Blir väl bättre när snön kommer.


2007-11-08 @ 15:50:31

Postat av: Vindruvan

åååhhhhh, vad roligt att du tittar förbi på min blogg och även gör dina fotavtryck i kommentarsfältet, Gittan, det gör mig jätteglad.
Kul att du även testade bountykakan på en gång, den är otäckt god, eller hur?
Men det kunde jag räkna ut med öronen att du skulle kasta dig över receptet, duktig husmor som du är.
Jaaa ta åt dig för du är verkligen ett geni i köket.

Hälsa familjen
Jättestora kramar
/ Vindruvan


2007-11-08 @ 16:00:26

Postat av: Ritva Hellberg

Jag är redan på min 4:e maskin. Strykning gör jag bara mentalt och då blir det mycket snyggt. Testa du med.


2007-11-08 @ 18:39:31

Postat av: Marianne

Ritva, det är min melodi...Jättebra. Det funkar.


2007-11-08 @ 18:43:44

Postat av: Vindruvan

Mental strykning...jo ja tackar ja.....ni är då bra roliga!


2007-11-08 @ 21:01:28


Skriv gärna något !

Vad kallas du för ?
Vill du vara ihågkommen ?

Lämna gärna din E-postadress ! (Jag håller den hemlig)


Har du en Blogg ?


Här kan du skriva vad du tycker och tänker !

Trackback
RSS 2.0