Instängd

Känner mig väldigt instängd nu.

image242

Jag springer runt här mellan mina 4 väggar och väntar och väntar............
När har de tänkt o komma?
Jag hallucinerar lastbilsljud hela tiden, har gjort ända sen i morse....hallååå....inte normalt, jag vet.....
JAG ÄR INTE NORMAL!!!!!

I´m.....

image243

Jag har faktiskt annat att göra oxå.
Inte för att jag längtar direkt efter att gå i Wurmtal i det här fis vädret som vi har, men jag längtar efter LUFT och att träffa Angelika, hon får mig ALLTID på gott humör.

Varför ska det alltid ta sån lång tid?

Hoppas Ni har en mer intressant dag än jag har, för det här är ÖKEN!!!!!

Kram / Vindruvan





Kommentarer

Skriv gärna något !

Vad kallas du för ?
Vill du vara ihågkommen ?

Lämna gärna din E-postadress ! (Jag håller den hemlig)


Har du en Blogg ?


Här kan du skriva vad du tycker och tänker !

Trackback
RSS 2.0