Inte på humör



image310

Precis så är det just nu :-(

image314

/ Vindruvan





Kommentarer
Postat av: Marianne

Men...vad är det dåååå? Nu får du komma ur hatten och tala om hur det är.
Kramar i massor till min vän


2007-11-21 @ 17:48:50

Postat av: Ritva Hellberg

Här finns en till vän som bryr sig och undrar...


2007-11-21 @ 18:31:05

Postat av: Linda

Knack, knack. Systeryster finns här också och vill dela din nedstämdhet, så låt mig höra vad som hänt så skall vi se vad vi kan göra åt saken.
KRAM KRAM KRAM KRAM KRAM KRAM KRAM KRAM KRAM KRAM KRAM KRAM KRAM KRAM KRAM KRAM KRAM KRAM KRAM KRAM
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


2007-11-21 @ 21:42:52

Postat av: Marianne

Nu blir jag orolig Pia. Tänker på dig hela tiden.
Kramar dig


2007-11-21 @ 21:59:40

Postat av: Vindruvan

Nej för sjutton ni behöver inte vara oroliga!
Jag lever, men känner mig hängig och har inte haft någon lust idag.
Sov inte så bra inatt och jag känner att jag börjar bli förkyld. Tog t.o.m tempen för jag misstänkte feber, men hade inget, önskade nästan att den skulle säga till mig "du har feber och hör hemma i sängen".

Sorry att ni blev oroliga, var inte meningen!

Ska hoppa till kojs nu och hoppas på att jag känner mig piggare i morgon.
Tack för att Ni finns, det gör mig glad!
Orkar inte med ett sista inlägg, men vi hörs imorgon.
Kramar / Druvan


2007-11-21 @ 22:22:22

Postat av: Linda

JA, det gör du rätt i. Kryp ner i din nya säng o kurera dig tills imorron. Godnatt o sov så gott.
BAMSEKRAM!!!!!


2007-11-21 @ 22:49:51

Postat av: Marianne

Godmorgon vännen.
Hoppas att du mår bättre idag? Men det är ju inte så dumt att må lite krassligt och få lov att stanna i sängen med en bra bok kanske eller i soffan med en film eller lite "dåliga" TVprogram. Men jag är rädd för att du inte "unnar dig" det. (Se nu sa jag det igen, "unnar dig". Var det inte det jag försökte lära dig att inte säga utan "vill jag så gör jag". Unnar låter som om man ber om ursäkt för att få tänka på sig själv.)


2007-11-22 @ 08:11:19


Skriv gärna något !

Vad kallas du för ?
Vill du vara ihågkommen ?

Lämna gärna din E-postadress ! (Jag håller den hemlig)


Har du en Blogg ?


Här kan du skriva vad du tycker och tänker !

Trackback
RSS 2.0