Kommit i kapp


Till Cattis!

Det gör absolut inget att du läser och skriver kommentarena till mina inlägg senare och gör "alla" på en gång.
Jag blir jätteglad när du har tid att skriva och jag kollar upp om det har dykt upp nya svar på mina inlägg.
Jag har försökt att svara på de svar som du har givit och jag tror att jag kommit i kapp dig vid hagel-inlägget.

Här kommer en fråga som du ställde i inlägget med Bountykakan och jag själv kan inte svara på den, men jag misstänker att det finns de som kan, så därför återger jag frågan här:

Cattis ord:
JAG VILL OCKSAA HA...jajaja jag ska väl föersöka mig på att baka den också...;P fast säg mig...hur gör man när man har en gasugn...och man inte har nån aning om när ugnen har uppnåt 175 grader? ett lite problem

Är det någon som vet hur man gör med gasugn????

image261

Love You!!!

Din Mamma






Kommentarer
Postat av: Maj-Britt

Hej Cattis det är nog inga problem fråga någon hur dom gör när dom bakar bröd så ställer du bara in ite mindre Hoppas Marianne svarar hon har gas.Marianne är fena på sånt. Kram farmor


2007-11-15 @ 15:50:41

Postat av: Maj-Britt

Cattis när man bakar
bröd 200ggr-240ggr så kan du räkna utt gasvärmen Kram farmor


2007-11-15 @ 15:53:51

Postat av: Marianne

INGEN ANING! JAG BAKAR INTE! Jo ibland gör jag det. Till jul t.ex. Men det är ett elände. Allt blir bränt underifrån eftersom all värme kommer underifrån. Åtminstone på min ugn. Du får göra på måfå. Momors förslag är bra. Fråga och ta lägre. Sedan får du passa jättenoga. Stick med en tändsticka i kakan. När den är torr och inte blir kladdig är det klart.
Puss o kram på dig


2007-11-15 @ 15:59:21

Postat av: Cattis

tack foer svaren...fast bara ett litet problem till...de bakar inte broed haer...:P haha

2007-11-15 @ 16:29:55

Postat av: Vindruvan

Jamen då får ju du lära dem då, svårare än så var det ju inte!!!!!
Puss puss pussgurkan


2007-11-15 @ 16:47:41


Skriv gärna något !

Vad kallas du för ?
Vill du vara ihågkommen ?

Lämna gärna din E-postadress ! (Jag håller den hemlig)


Har du en Blogg ?


Här kan du skriva vad du tycker och tänker !

Trackback
RSS 2.0