Kvällsmys

Nu har jag gjort reklam hela dagen för Tess Cameron.......hmmmmm.......... undrar hur mycket "credit" jag får för det........hehehe....
Det gjorde jag så gärna och jag måste säga att hon är värd det för det är en jätte bra låt.
Jag kunde sätta mitt huvud på (innan jag ens visste) att min dotter Cattis skulle gilla den oxå och det gjorde hon uppenbarligen....Kuuul!!!!
Nu fattas det bara att Cattis gör sig lite besvär oxå att sprida den bland sina vänner i Tyskland och Argentina, så ska du se Tess att världen står öppen för dig snart, det är bara att ge dig ut och pröva dina vingar. LYCKA TILL!!!!!!

Jag hängde med Angelika på eftermiddagen idag för att shoppa lite.
Det här är resultatet:
Är det inte fredagsmys så säg?

image372

Ha en fortsatt mysig fredag kväll
önskar Eran alldeles egen lilla Druva!





Kommentarer
Postat av: Tess Cameron

Hej!

Super kul att du gillar min låt=)

Kramar
/Tess

2008-03-15 @ 15:01:16


Skriv gärna något !

Vad kallas du för ?
Vill du vara ihågkommen ?

Lämna gärna din E-postadress ! (Jag håller den hemlig)


Har du en Blogg ?


Här kan du skriva vad du tycker och tänker !

Trackback
RSS 2.0