Kvällspromenad

image247
Nu kan jag hänga upp gympa-dojjorna för idag!!
Har precis kommit hem från en underbart skön kvällspromenad med Angelika.
Känner mig lagomt trött, det blev 5,6 km som vi avverkade ute på Würselens gator i ganska snabb takt.
Härlig kyla och INGET regn.
Angelika lurade in mig på olika gator och plötsligt hade jag ingen susning om var vi var någonstans, men inte långt därifrån dyker det upp ett kännetecken för mig och jag kunde orientera mig igen.
Det blev en del Aha-upplevelser för mig ikväll.....hehehe.....kanske lär mig mitt Würselen till slut.
Tack Angelika för en härlig kväll!!!
Nu kommer vi sova gott både du och jag.

Hoppas att även Ni andra får Er en god natts sömn.

image248

Kram / Vindruvan





Kommentarer
Postat av: Marianne

Här är det riktigt ruskusk väder. Inte skönt alls. Skulle ge vad som helst (nästan) för att få låna er säng inatt. Har aldrig testat en tempurmadrass men efter att ha läst vad du skriver om den så måste man ju nästan testa. Så du jag kommer....
Natti, natti. Jag gör som Ritva går i ide nu.


2007-11-13 @ 22:32:49

Postat av: Maj-Britt

Godafton sportiga kvinnor kunde inte sova så jag gick upp för att läsa i bloggen. nu skall jag se om cattis skrivit något har tittat på bilderna flera gånger i dag. natti, natti sov sött Maj-Britt


2007-11-14 @ 01:01:22


Skriv gärna något !

Vad kallas du för ?
Vill du vara ihågkommen ?

Lämna gärna din E-postadress ! (Jag håller den hemlig)


Har du en Blogg ?


Här kan du skriva vad du tycker och tänker !

Trackback
RSS 2.0