Måndagmorgon bör starta senare

image166

Ja idag skulle jag verkligen önskat att jag fick sova längre, men dagen har redan börjat och det känns allt annat än kul.
Natten har varit tung, har inte sovit särskilt många minuter, hjärnan har formligen kokat över av alla grubblerier.
Garanterat att jag kommer leva som en Argentinare gör lite senare idag då siestan börjar, den ska jag testa och se om det är något att ha.

Man får ju hoppas att Ni andra får en bättre start på den här veckan i allafall.

Kramar / Vindruvan








Kommentarer
Postat av: Marianne

Vännen, låt siestan börja nu!


2007-11-05 @ 09:09:38

Postat av: Vindruvan

Bra idé!
Då behöver jag ju inte hoppa in i duschen ännu och kan lugnt behålla pyjamasen på ;-)

Kram Vindruvan


2007-11-05 @ 09:11:54

Postat av: Caroline

Måndagar är inte särskilt roliga. Sitter här på jobbet och känner att det känns som att det är en evighet till det är fredag. Det är en stressig vecka, med möten på kvällarna på dagis och i vår bostadsrättsförening. Jag förstår inte varför jag måste engagera mig i allt? Kanske är det ett "duktighetskomplex" Fast jag gör ju det för att det är kul oxå. På dagis är jag föräldrarepresentant och i vår bostadsrättsföreing är jag ordförande. Inser att jag tagit på mig lite för mycket. Ser fram emot mammaledigheten i mars.

Kram


2007-11-05 @ 14:51:42


Skriv gärna något !

Vad kallas du för ?
Vill du vara ihågkommen ?

Lämna gärna din E-postadress ! (Jag håller den hemlig)


Har du en Blogg ?


Här kan du skriva vad du tycker och tänker !

Trackback
RSS 2.0