Ombyggnad

Väntan är över.....
Madrasserna, underredet och kuddarna har kommit....yiiiippie!!
MEN det var bara ett problem.
Killarna var tvungna att bygga om image244sängramen för att underredet skulle platsa in i ramen......hoppla, hoppla......kändes lite pinsamt ur min synpunkt, men från deras synpunkt var det mer som att det tillhörde deras jobb. Ja ja jag klagar inte.....
.....utan jag kände mig tacksam att de fixade till det så Tobbe slipper när han kommer från jobbet.
Nu kan han bara kasta sig i säng o njuta.

image246

 / Druvan





Kommentarer
Postat av: Tobbe

Jag vet, 1/3 av livet tillbringas i sängen.
Fram tills nu det vill säga, hädanefter blir det nog fler timmar i sängen än uppe.
Skaffar vi bara en platt tv och hänger ovanför sängen saa blir det ytterligare naagra timmar, när Cattis kommer hem saa kan hon laga mat och daa kan vi tillbringa 100 % i sängen.


2007-11-13 @ 19:38:03

Postat av: Ritva Hellberg

Hoppas ni bägge sover gått. Vintern har nu kommit hit med SNÖ. Jag går nog i ide.


2007-11-13 @ 22:02:01

Postat av: Cattis

jajaja aer det det jag aer bra foer? Aer det daerfoer ni laengtar efter mig? foer att jag ska laga mat?? vad fraeckt!!!
haha fast det kan jag vael....MEN ingen garanti att det blir aetbart... och naan variation blir det inte hehe det aenda jag kommer kunna klara av efter det haer aaret aer empanadas, dulce de leche och koett (fast daa blir ju du glad pappa saa det ska vael funka ;P) Fast BARA om jag faar laegga mig emellan er ibland och kolla paa platt-TV!!!
(Saan lyx finns inte haer, haer maaste man vaenta i 10 min innan tvn blir varm annars aer bilden suddig...haha)
Kramisar
Cattis

2007-11-15 @ 14:13:23

Postat av: Vindruvan

Hörrödu Cattis, sån lyx med platt TV finns inte här heller...bara i drömmarnas värld och förmodligen bara där också.
Det gör inget att det inte blir någon direkt variation på maten som du tillagar, vi kommer bara att vara så himla tacksamma över att du är hemma igen att vi inte ens reagerar över variation eller inte.

Puss puss gumman


2007-11-15 @ 16:38:22


Skriv gärna något !

Vad kallas du för ?
Vill du vara ihågkommen ?

Lämna gärna din E-postadress ! (Jag håller den hemlig)


Har du en Blogg ?


Här kan du skriva vad du tycker och tänker !

Trackback
RSS 2.0