Öppet

image201

God morgon allihopa!
Sovit gott?
Bloggen är uppe och jag med den.

Egentligen har jag inte så mycket att bubbla om just nu, mer än att jag kan berätta att det är FREDAG om nu någon har missat den lilla detaljen nu på morgonen.

Jag har en del att ta itu med här hemma idag för Tobbe stökade till det en hel del i går kväll uppe i sovrummet och även i datarummet. Det ligger grejor högt som lågt just nu.
De prylarna låg lugnt och stilla inne i en garderob igår, idag ligger de utspridda på GOLVET!!!!!!!!!!!!
Varför denna onödiga röra tänker nog ni då?
Och dessutom på en fredag........jag gissar att vårat fredagsmys är inställt.......KATASTROF!!!!!!!
Ja, vi bestämde oss för att göra oss av med garderoben i sovrummet som tog en herrans stor plats därinne och ersätta den med en byrå istället. Det blev väldigt mycket mer plats i rummet och luftigare, men det ser inte direkt bra ut ännu eftersom det saknas deko runt omkring, men den biten måste vi också lösa på bästa sätt. Först ta itu med det som ligger utspritt på golven här hemma, sen ta itu med helhetsintrycket.

Såååå jag har inte tid nu, måste först blåsa håret och sen försöka få lite ordning på mitt liv.

Hur ser din fredag ut??

Kram / Vindruvan







Kommentarer
Postat av: Marianne

Godmorgon druvan. Har suttit och väntat här vid datorn att du ska Öppna. Nu är ordningen återställd så jag kan återgå till mitt. Have a nice friday.
Kramisar till dig


2007-11-09 @ 09:39:32

Postat av: Vindruvan

Hihihihi.......vad gullig du är!
Så om jag inte skulle öppna upp ja då är det något fel, eller?????
Vilken press jag fick på mig nu.

Glöm inte frukostägget idag, det är nog bäst att jag påminner dig lite ;-)

Kram / Vindruvan


2007-11-09 @ 09:42:31

Postat av: Marianne

Nej du får inte känna ågon press. Men du förgyllar min vardag med din blogg. Känns lite som att vi är i samma hus.


2007-11-09 @ 09:54:50

Postat av: Vindruvan

Härligt!!!!
Jag känner likadant!
Och det är också roligt att se att det är fler och fler som kastar in ett och annat ord i kommentarsfältet, det gör mig jätteglad, det förgyller naturligtvis min vardag!

Kramis igen


2007-11-09 @ 10:07:04

Postat av: Ritva Hellberg

Jag trivs också bra vi datan numera och ser frammemot och läsa alla dina roliga inlägg(även de som är lite tråkigare). Nu har jag bättre "koll" vad ni gör därborta.


2007-11-09 @ 19:29:56

Postat av: Cattis

jag med kaenner mig bra av att laesa din blog mamma=) jag har visserligen inte alltid tid att kommentera,och oftest laeser ja inlaeggen aldelles foer sent och alla paa en gaang, men jag goer mitt baesta:) och det kaenns skoent att vara informerad om vad som haender foer nya saker hoss er aeven om det kanske aer lite svaart att foerestaella sig att det aeven haender nya sakernaer inte jag aer hemma och ser allt med egna oegon...
Saa skicka gaerna FOTON paa hur det ser ut med byraan=))) Det blir saekert jaette snyggt oich inte saa instaengt laengre... Men vart goer ni av alla sakerna???!! Saa vitt jag vet saa var garderoben ganska full eller?¿ hehe hoppas ni inte faar foer er att deponera allt i mitt fina rum som staar och vaentar paa mig?
Jag aelskar er!!! Puss puss

2007-11-15 @ 13:31:50

Postat av: Cattis

taenk att jag skrev hela det inlaegget med bara en hand... hehe jag boerjar bli riktigt snabb med vaenstern...;P

2007-11-15 @ 13:32:58

Postat av: Vindruvan

Hehehe.....vänstern funkar ju jättebra!! Vad ska du med högerhanden till....den är ju bara ivägen....hehehe...
Vad roligt att du också tycker om min blogg gumman, DET om något glädjer mig jätte mycket. För det var en av anledningarna till att jag började skriva i bloggen, just för att du ska kunna läsa detta vardagliga som händer här hemma. När du frågar på telefon om något särskilt har hänt så kan det ha varit svårt att komma på vad som har hänt eftersom det går ju en viss tid mellan gångerna som vi pratar med varandra. Men nu vet du genom bloggen lite också och dessutom vad som är allra roligast, det är ju när det uppstår en kommunikation mellan allihopa. T.ex Linda med familj blir inbjuden på fika till Gittan & Co VIA MIN BLOGG, Lustigt vá????
Det gör inget att du läser och skriver sent i min blogg, för jag fångar upp det i allafall, som nu sitter jag och svarar på dina svar.

De grejor som låg i vår garderob ligger inte uppe i ditt rum, men lite av dina prylar som du hade i datarummet har landat i ditt rum, men det är sådant som du får gå igenom när du kommer hem igen.
Vi har inte stökat till det i ditt rum!!!!!!

Puss & Kram Mamma


2007-11-15 @ 14:24:15


Skriv gärna något !

Vad kallas du för ?
Vill du vara ihågkommen ?

Lämna gärna din E-postadress ! (Jag håller den hemlig)


Har du en Blogg ?


Här kan du skriva vad du tycker och tänker !

Trackback
RSS 2.0