Osynlig

image152

Har varit lite osynlig idag.
Jag finns här även om jag inte syns, men nu ser Ni mig vá?
Sitter o vinkar till Er allihopa, Hej på Er....visst e´jag söööööt?

Jag har inte varit hemma särskilt mycket idag därför har jag inte syns så mycket i rutan.
Har bl.a. avverkat ett par trevliga timmar på
 image153
tillsammans med Angelika och hennes barn.
Kunde inte hålla fingrarna i styr utan köpte naturligtvis

image154

Som har brummat rakt ner i kistan.....dåligt samvete.....ja vad trodde du?
Jag köpte ett par påsar till, men på de står det - se men inte röra!!! De ska nämligen läggas i paketet som ska fara raka vägen till Argentina. Undrar vem som blir överlycklig då...hihihi?

Har även varit på stan en sväng och köpt lite andra prylar som ska landa i samma paket som ska skickas till de glada mottagarna i Argentina.

Har inte tid mer nu utan nu ska jag gå och umgås med min man och ha en mysig kväll.
Hoppas Ni också ser till att få en mysig kväll tillsammans!
Det önskar jag Er från hela mitt hjärta.

Kram pa Er alla!

/ Vindruvan





Kommentarer
Postat av: Maj-Britt

Hejsan Godafton vackra dam som har så dålig karaktär. Har just landat från agneta och Chriset kl är nu 22.15 har ätit med ett glas vin. Skall
nu krypa ner i sängen och se på TV. Natti natti kram på er båda. svärmor och mamma.


2007-11-02 @ 22:18:07

Postat av: Marianne

Godmorgon från ett snöblaskigt Stockholm. Tänkte bara checka: Vi ses i eftermiddag va? Visst var det det du sa? Hihi...

Kramis M & M


2007-11-03 @ 10:15:29

Postat av: Vindruvan

Ja ja i eftermiddag var det kåldolmar på menyn...härligt...självklart dyker vi upp...men jag kanske måste skynda mig lite nu, kan ju inte springa omkring i pyjamasen och jama för då finns det ingen cnans att vi hinner. Oj vad stressigt det blev!

Snöblaskigt väder....REDAN....fy vad hemskt!!

Hälsa alla med goá kramar från oss och hoppas Ni får en trevlig lördag tillsammans.
Skulle oxå vilja vá mé!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


2007-11-03 @ 10:55:00


Skriv gärna något !

Vad kallas du för ?
Vill du vara ihågkommen ?

Lämna gärna din E-postadress ! (Jag håller den hemlig)


Har du en Blogg ?


Här kan du skriva vad du tycker och tänker !

Trackback
RSS 2.0