På benen igen....

image347



image346

Ville bara tala om att jag är frisk igen.....yiiippiieee!!!!!
image348
Igår eftermiddag var det som att trycka på en knapp och allt vad förkylning och feber hette, var puts väck.....konstigt, men sant!!!!
Angelika uppmanade mig just precis att minnas var knappen sitter tills nästa gång.
Det blir ingen nästa gång för nu ska jag leva livet ;-) utan feber och annat groll!!!!

Nu ska jag gå UT!!!!!!!
Fint väder är det dessutom så det passar ju bra.

Ha en trevlig onsdag vetja, det ska jag ha och njuta av livet.
Är det inte härligt?
Livet alltså??

Kramisar / Vindruvan





Kommentarer
Postat av: Marianne

Välkommen tillbaka! Åh så skönt att du är på benen igen. Du är mycket saknad. Det är dagens höjdpunkt att kolla in din blogg.
Kramis från ett soligt Stockholm


2007-11-28 @ 12:07:33

Postat av: Maj-Britt

Morning Pia roligt att du är frisk har varit hos tandläkaren i morse, sedan har jag skickat ett julbrev till Cathrine i dag nu skall jag äta lite mat sedan skall jag åka och köpa en julklapp till Jens. Det blir en mini julafton i år hos oss Marianne och Jens och Stephan och Olle och jag 5 st allt som allt så ni får också plats men ni bestämmer själva. Många Kramar till er båda Svärmor


2007-11-28 @ 14:26:09

Postat av: Maj-Britt

för att fira julafton
PS Glömde tala om att Isak är bjuden till sin tjejs föräldrar jag menar Sofie Kram DS


2007-11-28 @ 14:28:59


Skriv gärna något !

Vad kallas du för ?
Vill du vara ihågkommen ?

Lämna gärna din E-postadress ! (Jag håller den hemlig)


Har du en Blogg ?


Här kan du skriva vad du tycker och tänker !

Trackback
RSS 2.0