Prinsessan på ärten

God morgon!

Idag uppstod det en !!
Angelika och jag motionerar alltid i Wurmtal på tisdagsmornarna, men idag var jag tvungen att skjuta lite på rörelsemomentet tills någon gång på eftermiddagen istället.
Inget är som väntans tider, jag sitter och väntar på en leverans som ska dyka upp från Wohnweltpallen idag(från en möbelaffär).

Äntligen levereras våra efterlängtade image238madrasser som vi har väntat läääääänge på nu.
Vi köpte dem redan den 15/9 och nu först kommer de.
Ja ja den som väntar på något gott.......
Nu kommer våra onda ryggar att få ett härligt liv i sängen i allafall.
Det borde nog alla satsa på, för om man tänker efter, hur många timmar tillbringar man i sängen egentligen.
Är det någon som vet ungefär hur länge man ligger i sängen?
Det är en ganska stor del av ens liv i allafall som man ligger där och latar sig och då är det ju inte helt fel att få sova som en prinsessa för att sedan ta emot dagen utvilad och framförallt må bra i ryggapparaten efter en natts sömn.

När Tobbe och jag provade ut madrasserna i affären så tillbringade vi lååååång tid i sovstudion.
Vi trodde knappt våra ögon och kroppar när vi insåg hur mega skönt det var att ligga i dessa madrasser.
Hör till saken att det hade varit hur lätt som helst att släppa taget om sig själv och bara somna in, herregud någon sådan upplevelse har jag aldrig haft när jag har provat madrasser tidigare, har mest tyckt att det är lite pinsamt att ligga där inför andras ögon och prova så jag har snabbat på den proceduren. Men den här gången låg jag bara där och brydde mig inte ens om min omgivning utan jag bara njöt. Hääääärligt!!!!!

image241

Nu blir vår dröm sann att äntligen få ett behagligt nattliv......hehehe......det kan ju naturligtvis definieras olika, det får ni tolka precis som ni vill.....hehehe.....

See you later!

Kram / Vindruvan






Kommentarer

Skriv gärna något !

Vad kallas du för ?
Vill du vara ihågkommen ?

Lämna gärna din E-postadress ! (Jag håller den hemlig)


Har du en Blogg ?


Här kan du skriva vad du tycker och tänker !

Trackback
RSS 2.0