Pyssel

Har pysslat och slagit in julklappar från det att jag vaknade tills nu och det känns (REDAN!!!!!, har aldrig varit ute i så god tid någongång som jag är nu i år....och ändå är det kanske lite sent för att det ska hinna fram i tid till Argentina) Naja, vi får hoppas på det bästa att postgången är snabb denna gång.
Här är bildbeviset, men jag håller med om att det var inte någon särskilt bra fotograf bakom kameran, jag får väl skylla på att inte krafterna räckte till efter allt pyssel idag.
Ähhh hörrni, man kan ju inte ligga på topp hela tiden.

image163

Då ser Ni säkert samma problem som jag med att detta ska då klämmas ner i postpaketet oxå......UTAN ATT FÖRSTÖRAS!!!! Ingen lätt uppgift alltså........
+ att det var mycket annat som skulle få plats i samma paket. oj oj oj........
Efter en del pusslande och en del envishet så visst fick det plats till slut, men jag tror inte att det hade fått plats ett endaste dugg mer.
Har aldrig sett ett så vältejpat paket förut i allafall.
Håll nu tummarna att det kommer fram ordentligt. Man kan aldrig vara för säker när man skickar till en bananrepublik......men vi har skickat 2 paket förut och båda har kommit i rätt händer, så jag är inte särskilt orolig.

Känner mig allt annat än pigg just nu så därför tackar jag för visat intresse och säger:


image165


image164


See you tomorrow!

Hugs & Kisses

/ Vindruvan




Kommentarer
Postat av: Marianne

Jisses, tar det sådan tid att skicka till Argentina?


2007-11-05 @ 08:14:51

Postat av: Vindruvan

Ja, de säger att det bör ta 10-12 dagar, men sanningen med paketen är mera 4-6 veckor, i allafall som vi har fått erfara.
Vi har även skickat med en s.k. chokladkalender till Cattis, Eliana och Lukas, en som Cattis får fylla med en varsin chokladtomte eller liknande varje dag i liten en strumpa fram till jul och den startar ju redan den 1:a december, därför var det extra viktigt att paketet kommer iväg NU.

Kramis Pia


2007-11-05 @ 08:36:02

Postat av: Marianne

Pia, du är en så himla omtänksam person. Du tänker på alla och sprider hela tiden glädje omkring dig. Vet Torbjörn vilken underbar fru och livskamrat han har?
Kramis på dig vännen


2007-11-05 @ 08:51:27

Postat av: Vindruvan

Oj det var fina ord från en mycket gullig vän, Tack Marianne!!!
Om Tobbe vet....ingen aning det får du nog fråga honom själv om.

Kram Pia


2007-11-05 @ 09:09:40


Skriv gärna något !

Vad kallas du för ?
Vill du vara ihågkommen ?

Lämna gärna din E-postadress ! (Jag håller den hemlig)


Har du en Blogg ?


Här kan du skriva vad du tycker och tänker !

Trackback
RSS 2.0