Soffpotatis


image268


Det känns skönt att fredagkvällen är här nu.
Just nu känner jag mig lite sliten efter diverse städmoment här hemma och därefter beslöt jag mig för att bort till simhallen som ligger 3,3 km hemifrån.
image269
När jag väl var framme så var det ju bara att hoppa i spa´t och sätta igång med jobbet.
Längd efter längd efter längd..............till slut var jag framme i mål, men det var lite tungt på de 2 sista längderna det måste erkännas, men envis är jag född och envist gick jag i mål. Nöjd med mig själv känner jag mig dessutom.
Det blev 1000 meter på 30 minuter den här veckan oxå!!!!!!!!!!
Hallååå.....ganska bra vá?!?!
Martin, tycker du oxå att jag har gjort ett bra jobb, eller måste jag kämpa mera, simma längre med mer power?
Hur ofta simmar du under veckorna?
Är det mycket tävlingar som du deltar i?


Det känns som om jag förtjänar att bli den där efterlängtade soffpotatisen nu.
Är du oxå soffpotatis nu?
Ja, jag trodde väl nästan det.

 image267

Tänkte se på................

 image270

............snart, brukar du oxå se på det?

Hoppas din fredag blir mysig!

Kramisar / Eran lilla Druva





Kommentarer
Postat av: Cattis

wow mamma!! vad mycket sport du goer!! gud jag har varken spelat tennis eller varit och joggat paa EVIGHETER saa jag boerjar faktiskt faa lite "kvinnliga former" haha...men det har jag ju buenos aires och min skadade hand att tacka foer :P Saa snart det bara gaar ska jag ut och spela igen om det saa blir med vaenstern!!!
idol kan jag ju tyvaerr inte kolla paa :( hur maanga aer det kvar nu¿ jag kollar mer paa brazilians next topmodel eller "patinar por un sueño", det aer som idol fast det finns tvaa taevlingsgrenar, ena vecken aaker de skridskor och naesta veckan sjunger de. Alltihopp i duett. och varje par deltar foer att vinna pengar till naat sjukt eller handikappatt barn...
nu ska jag gaa och blaasa haaret, sen kommer maria och vi ska till spanskan.
Vad jag goer ikvaell har jag inte riktigtbestaemt aennu, vi faar se.
Puss o kram!!!
Cattis

2007-11-16 @ 19:57:47


Skriv gärna något !

Vad kallas du för ?
Vill du vara ihågkommen ?

Lämna gärna din E-postadress ! (Jag håller den hemlig)


Har du en Blogg ?


Här kan du skriva vad du tycker och tänker !

Trackback
RSS 2.0