Steg för steg

image362


Att jag aldrig kan vá tyst!
Jag har tränat idag, visst har jag det, men det talar ju inte min stegräknare om att jag gjort.........Vilket innebär att jag måste bege mig ut och gå nu så det blir lite fler steg än vad som finns på mätaren just nu.

Ja ja det positiva är ju att jag får motion.
Men det känns egentligen som att jag inte skulle behöva det mer idag.
MEN har jag gett mig in i leken..........

äh, bit ihop nu Druvan, solen skiner så det kan ju vá rätt så skönt att gå ut och gå.

image359

Undrar om det finns något vettigt att uträtta när jag ändå är ute?

See you / Vindruvan





Kommentarer

Skriv gärna något !

Vad kallas du för ?
Vill du vara ihågkommen ?

Lämna gärna din E-postadress ! (Jag håller den hemlig)


Har du en Blogg ?


Här kan du skriva vad du tycker och tänker !

Trackback
RSS 2.0