Tack


image231

  

Jag vill verkligen Tacka Er allihopa för att Ni gillar min enkla blogg och att Ni tittar in här i princip varje dag, det är väldigt glädjande, det pushar naturligtvis mig till att jag tycker det är roligt att fortsätta med den.
Det roligaste är ju när Ni lämnar Era image234 efter Er förstås för då får ju även jag lite underhållning och framför allt feed-back. KUUUUUUUUUUL!!!!!!!
Vet fortfarande inte riktigt vad som förväntas av mig här på bloggen, vad jag ska göra för slags inlägg och så, men det brukar ge sig, ibland med lite mer eftertänksamhet och skapande men oftast kastar jag in ett inlägg bara så där och hoppas på det bästa att det även är ok för läsaren, om inte......ja jag tvingar INGEN att stanna om den själv inte vill. Så enkelt är det.

I Love You all       image235


Kram / Vindruvan





Kommentarer
Postat av: Joel

Hej moster Pia!
Min pappa fick frukost på sängen på Fars dag och så har vi myst o busat hela dan, inte gjort någonting annat, bra va?! Jag håller på att lära mig gå förfullt, jag kan gå ca. 3 meter utan stöd, det är jättekul!!!! jag siktar på att kunna gå ordentligt till min 1-årsdag. Mamma o jag diggar din blogg. Massor med kramar från Joel.


2007-11-11 @ 22:10:55

Postat av: Vindruvan

Hej mosters favorit kille!

Vad roligt att du vill vara med och skriva här hos mig, gúú vá glad jag blir!!!!
Det var första gången som din pappa blev firad på Fars dag, vad tyckte han om det? Stolt som en tupp förstår jag?!?
Oj oj oj vad duktig du är Joel som håller på att lära dig att gå, redan 3 meter utan stöd, det är bra gjort! Nu får mamma o pappa det ännu jobbigare att hinna med att hålla koll på dig.....hihihihi.....

Bamsekramar till dig Joel o lite till dina föräldrar oxå förstås, men bara lite, de flesta kramarna är bara till dig!
Från moster Pia


2007-11-13 @ 09:50:11


Skriv gärna något !

Vad kallas du för ?
Vill du vara ihågkommen ?

Lämna gärna din E-postadress ! (Jag håller den hemlig)


Har du en Blogg ?


Här kan du skriva vad du tycker och tänker !

Trackback
RSS 2.0