Till Melker

Jag har många favorit killar och här kommer en hälsning till en kille jag gillar.
Vilken tur, Melker, att du vaktade Marianne och mig i somras ute på Dalarö, jag kände mig inte ett dugg rädd när jag visste att du skötte den uppgiften.
Se vad fin du är!!!!

image315

Jag har hittat en passande serie till dig.
Marianne har nämligen skvallrat att du inte gillar att gå ut när det är bus väder ute.
Men vem gör det?
Det finns fler hundar som inte gillar det.
Kolla in här:

image316

Ses vi snart!
Voov voov......

Saknar dig!!

Kram / Vindruvan






Kommentarer
Postat av: Melker

Hej Pia
Jag saknar dig också. Varje gång mamma säger ditt namn så tror jag att du ska komma. Men du när jag ser bilden på mig tror jag att jag ska gå med i viktklubben jag också. För nu rä jag rund som en boll, nästan. Mamma kallar mig för korven eller tjockis. Det har något att göra med att mina "kulor" är borta har jag förstått. Undrar var dom är nu? I hundhimlen kanske. Jag kanske får tillbaka dom när jag kommer dit.
Kramar och pussar i massor från mig


2007-11-22 @ 11:24:30

Postat av: Melker

Glömde skriva att det är precis som på serieteckningen. När det är skitväder som mamma säger så är jag aldrig nödig. Jag vill helst vända i dörren men mamma bär bort mig till skogen och släpper ner mig där så får jag göra mina behov på hemvägen. Det funkar alltid. För hem vill jag. Och benet det bara åker upp automatiskt mot var och varannan buske eller elstolpe. Men snö det gillar jag. Det är så gott att slicka på och så blir det så många nya fantastiska lukter. Älskar att gräva ner huvudet i snön och vara sakletare. Ibland hamnar jag i en bajshög! Då är inte mamma glad.
Puss o kram Pia. Vi ses snart.


2007-11-22 @ 12:05:05

Postat av: Vindruvan

Mamma Mia!!!!
HUNDAR KAN TALA!!!!!!!!


2007-11-22 @ 12:38:03


Skriv gärna något !

Vad kallas du för ?
Vill du vara ihågkommen ?

Lämna gärna din E-postadress ! (Jag håller den hemlig)


Har du en Blogg ?


Här kan du skriva vad du tycker och tänker !

Trackback
RSS 2.0